מדוע כדאי להזמין חברת ניקיון לאחר שיפוץ

שיפצתם את ביתכם? ברכות! כעת, עם תום השיפוץ ורגע לפני החזרה לשגרה בבית המשופץ, חשוב להזמין חברת ניקיון שתנקה באופן יסודי את הבית.

בכתבה זו, נבין מהו סוג הניקיון הדרוש, מדוע הוא נחוץ וכיצד נבחר את חברת הניקוי הטובה ביותר עבורנו.

 

ניקיון פוליש

הניקיון הרצוי לאחר שיפוץ, הוא ניקיון פוליש. ניקיון פוליש נעשה בעזרת מכונת פוליש, והוא מוריד כתמים ולכלוכים שניקוי רגיל לעולם לא יצליח להסיר. לאחר השימוש במכונת הפוליש, עוברים על כלל המשטחים שנוקו עם מבריק רצפות מקצועי, שייתן להן ברק וחן וזאת מבלי לפגוע במרצפת, בשיש או בקרמיקה.

 

חברת הניקיון

עוד לפני שנבין מדוע חשוב כל כך להזמין ניקיון פוליש לאחר השיפוץ, חשוב שנדע איזו חברה להזמין. להלן נפרט אודות הקריטריונים החשובים בבחירת חברה, וכעת נסתפק בהמלצה חמה על חברה איכותית במיוחד המביאה איתה ניסיון רב בתחום, אשר אין לו תחליף. מדובר בחברת דוקטור פוליש, המתמחה בניקויי פוליש למעלה מ-15 שנה. כעת, נבין למה הניקוי נצרך לאחר השיפוץ.

 

מה ניקוי פוליש מנקה?

ניקוי הפוליש מנקה שלל כתמים ולכלוכים, וביניהם כתמי צבע, סיד, שפכטל ודבק. כתמים מעין אלו צפויים להיווצר לאחר שיפוץ, בין אם צבענו קירות, סגרנו מרפסת, החלפנו ריצוף או מטבח וכן אם שברנו קיר. לכלוכים אלו כמעט ובלתי נמנעים ויימצאו במקומות רבים בבית לאחר השיפוץ. תכלית השיפוץ הייתה, כנראה, לשדרג את ביתנו. כמובן שלא נרצה לראות אותו מוכתם ומלוכלך לאחר השיפוץ.

ניקיון הפוליש, הוא המכה בפטיש של השיפוץ. הוא הופך אותו משדרוג תחזוקתי בלבד לבית, לשדרוג אסתטי משמעותי. לאחר ניקוי הפוליש, נסתכל על הבית ונגיד "וואו!". הניקוי ישווה לבית את המראה שאנו רוצים להעניק לו ושיחסר לו אם לא נזמין ניקוי פוליש לאחר השיפוץ.

מכיוון שכך, כדאי מאוד להזמין חברת פוליש לאחר השיפוץ. לעיל כבר המלצנו על החברה של ד"ר פוליש. כעת, נפרט מהם הקריטריונים לבחירת חברת ניקוי, אשר בכולם ד"ר פוליש עומדת ומצדיקה את המלצתנו.

 

מחיר

ערכו סקר שוק והשוו בין הצעות המחיר. יש לשים לב שהמחיר מושפע ממיקום הדירה, גודלה, מצבה מבחינת הריהוט והימצאות ריצוף חוץ. בין כה וכה, אל תבחרו בחברה המציעה את המחיר הזול ביותר אלא את המחיר המשתלם ביותר – מבחינת עלות ואיכות השירות.

 

איכות השירות

החברות נבדלות זו מזו באיכות המכשירים המשמשים אותן ובאיכות צוות הניקוי. באשר למכשירים, וודאו שהמכשירים חדישים דיים ומקצועיים. מכונות ישנות לא יעשו את אותה עבודה כמו מכונות חדישות וחדשות.

באשר לצוות הניקוי, אין תחליף לניסיון. בחרו בחברה שהצוות שלה הוא מנוסה ומיומן. בררו מהו הוותק של החברה ושל העובדים והיזהרו מחברות חסרות ניסיון.

 

אחריות

בחרו רק בחברה שלוקחת אחריות על העבודה שלה ותחזור אליכם במקרי הצורך. אחריות היא קריטית במיוחד ואין להתפשר עליה.

 

משך העבודה

בררו תוך כמה זמן כל חברה תבצע את העבודה. אל תבחרו בחברה שמתמהמהת זמן רב מידי עם הניקוי.

 

מכלול הקריטריונים

לאחר שביררתם את כל הקריטריונים המוצעים, ערכו שכלול של כל חברה ובחרו בחברה המשתלמת ביותר.

 

לסיכום

אם כן, ניקיון פוליש הוא הכרחי במיוחד לאחר שיפוץ. בחרו בחברה לאור הקריטריונים שהצגנו, או שתפנו ישר לד"ר פוליש העומדת בהם בגבורה, במקצועיות ובאמינות. בהצלחה!

מטטה

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו