5 אביזרים לחיית המחמד שיעזרו לכם לטפל בה

אימוץ של חיית מחמד היא צעד נפלא, אמיץ ובעיקר מציל חיים. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי טיפול בחיית מחמד, מכל סוג, היא אינה פשוטה תמיד וזאת במיוחד אם מדובר בגורים.

לכן, חשוב להתכונן בהתאם ולהכיר את כל האביזרים שהם פשוט חובה בבית, כדי שנוכל לטפל בהם ולשחק איתם.

חיות המחמד שלנו צריכות טיפוח ותחזוקה ממש כפי שאנחנו זקוקים לכך, אך לעומתנו הם לא יכולים לדאוג לכך לבד. לכן, בהתאם לסוג החיה, דוגמת כלב או חתול, עלינו לרכוש מספר אביזרים משלימים אשר באמצעותם נדאג באופן יום יומי לרווחתם. כמובן שלא הכול חובה, אבל דווקא המוצרים הללו הם אלו אשר יגרמו להם להיות הכי מרוצים והכי מטופחים.

 

שירותים

מדובר בדברים הבסיסיים וההכרחיים ביותר. עבור החתול חשוב לרכוש שירותים מובנים, אשר באים בכמה סוגים; ניתן לרכוש שירותים אוטומטיים המתנקים לבד, שירותים עם מכסה או פתוחים ללא מכסה. בחירתכם יכולה להיות מותאמת לאזור הבית בו עתיד להיות ממוקם המכשיר. זכרו כי עבור כל אלו נדרש חול לחתולים. חול זה, גם הוא, בא במגוון צורות שונות ועל כן מומלץ לנסות כמה סוגים.

כלבים לעומת חתולים אינם צריכים שירותים בייתים, אך במידה ומדובר בגורים שטרם למדו לעשות את צרכיהם בחוץ, מומלץ לרכוש פדים לכלבים ולפרוש אותם, בעיקר לשעות הלילה או השעות ביום שבהם אתם לא נמצאים.

 

טיפוח

חשוב מאד לדאוג לטיפוח הבסיסי של חיית המחמד שלנו. על כן מומלץ לרכוש מסרקים עבור חתולים, או כלבים עם הרבה שיער, על מנת שתהיה כמה שפחות נשירה ברחבי הבית ועל הרהיטים.

כמו כן, מומלץ לרכוש תכשירי רחצה מותאמים לסוג החיה והפרווה שלה. שטיפה של חיית המחמד היא חשובה ביותר היות והיא דואגת שפרוותה תהיה נקייה, נעימה ולא מכבידה. בנוסף, עבורנו לא יהיו השלכות של ריח לא נעים ונשירה בבית.

 

אילוף

אילוף רלוונטי בעיקר עבור כלבים, היות ובגיל צעיר חשוב ללמד אותם גבולות. לכן, בהתאם לגודל הכלב תוכלו לרכוש כלובים מיוחדים לבית, בשביל לגדר את האזור בו הכלב ישן.

 

צעצועים

צעצועים הם מאד חשובים עבור כלל החיות, היות וזה נותן להם את האופציה לשחרר אנרגיות, להשחיז את השיניים והציפורניים, כפי שהם צריכים. עבור כלבים מומלץ לרכוש צעצועי נשיכה וחבלים, בעוד שלחתול מומלץ לרכוש מתקני גירוד.

 

תזונה

מומלץ מאד לרכוש עבור החיות כלים לאכילה ולשתייה, במיוחד אם יש כמה חיות בבית. כמו כן, ניתן לרכוש עבור הכלב צעצועים מיוחדים שניתן להכניס לתוכם חטיפים, אוכל ותרופות.

 

לסיכום

אביזרי עזר לשם טיפול בחיות מחמד הם מאד הכרחיים ולא רק בגדר מותרות. חשוב לדאוג להם למתקני שירותים, מוצרי טיפוח, צעצועים, וכמובן אוכל מזין וחטיפים כיפים.

מנהרה

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו