אטרקציות בברלין: איך נהנים בהרכב משפחתי?

ברלין היא יעד מושלם לטיול משפחתי, כולל בחברת ילדים קטנים במיוחד. נשמע מורכב וטוב מדי בשביל להיות אמיתי? ריכזנו לפניכם את כל מה שצריך לדעת על אטרקציות משפחתיות בברלין ואיך לצלוח את החופשה עם אוויר בריאות ועודף בכיס. בהצלחה!

 

חופשה משפחתית בברלין – זה עניין של טיימינג

אין ויכוח על כך שחודשי הקיץ הם המומלצים ביותר מבחינת זמינות ושפע האטרקציות. כשזה נאמר, הם גם היקרים ביותר ולכן כדאי להזמין מראש מלון וטיסה, אחרת – מוטב לתכנן את החופשה לחודשי האביב או הסתיו שמהווים שילוב נהדר בין מזג אוויר לפעילויות ואירועים המתקיימים ברחבי העיר.

מתכננים חופשה משפחתית בחורף הברלינאי? זה קצת יותר מורכב, אבל ביגוד חם (במיוחד) יסגור לכם חלק גדול מאזורי החיכוך האפשריים. בנוסף, מוטב שתבחרו מלון במיקום מרכזי והן תשכרו רכב – זה לא יקר ויחסוך לכם התניידות בתחבורה ציבורית ושהות בקור המקפיא שלא לצורך.

כיף כמשפחה

8 אטרקציות משפחתיות שלא תרצו לפספס

יש המון לראות ולעשות בברלין אבל הרשנו לעצמנו לבחור את האטרקציות שיהפכו כל חופשה לבלתי נשכחת:

  • אוטובוס התיירים: את הביקור בעיר מומלץ להתחיל בכרטיס חופשי יומי לאוטובוס שיקח אתכם לאתרים החשובים בעיר תוך אפשרות לרדת ולעלות ללא הגבלה.
  • קרוז: בדומה לאוטובוס התיירים, גם כאן ניתן להכיר את האתרים המרכזיים – אומנם לא תוכלו לעלות ולרדת כמה שתרצו, אך מדובר בזווית ייחודית ומרתקת לפגוש את העיר.
  • לגולנד: פארק שעשועים מטריף שמתאים גם למי שלגו לא נמנה בין תחביביו. לצד מייצגים מיניאטורים (מלגו) תמצאו בפארק קולנוע 4 מימדים, רכבות הרים ושלל מתקנים נוספים.
  • מוזיאון משחקי המחשב: משחקים חדשים לצד קלאסיקות כמו לארה קרופט ופקמן ילוו אתכם לעולם שכולו שעשוע, בו תשחקו, תלמדו ותעבירו שעות רבות של שכרון חושים.
  • מגדל הטלוויזיה: אחד מסמליה האייקוניים של ברלין הוא אטרקציה שאסור לוותר עליה ולו רק בשביל התצפית הפנורמית המדהימה.
  • אקווה דום: שילוב של אקווריום מרהיב בו אלפי יצורים תת ימיים והזדמנות להכיר את העולם הימי הפרהיסטורי.
  • מוזיאון מאדאם טוסו: סניף נפלא של המוזיאון המפורסם בו דגמי שעווה בגודל אמיתי, של מיטב הסלבריטאים ודמויות מפתח בינלאומיות. הכינו את המצלמות!
  • הצינוק של ברלין: ולסיום סיומת – אטרקציה מושלמת למבלים עם ילדים מתבגרים שרוצים להכיר את סצנת האימה של העיר וליהנות מחוויה שתגרום לשיער שלכם לסמור.

לאטרקציות נוספות בקרו באתר ברלין שלי בו כל מה שצריך לדעת על חופשה בעיר הבירה של גרמניה.

 

לסיכום,

חופשה משפחתית בברלין יכולה להיות מהנה במיוחד, אם רק מתכננים אותה נכון ואם אתם רוצים לחסוך זמן יקר ולא מעט כסף, מומלץ להזמין את הכרטיסים מראש (אונליין) וכך ליהנות מהטבות שונות, אפשרות לרכוש כרטיסים משולבים ובעיקר להימנע מעמידה ממושכת בתור לקופות.

כיף כמשפחה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו