איזה חיית מחמד הכי מתאימה לילדים קטנים? 

הורים רבים רוצים לחשוף את הילדים שלהם לבעל חיים מגיל צעיר. עובדה זו הגיעה אל פתח הבית שלנו וגרמה לנו לצאת ולבדוק איזו חיית מחמד הכי מתאימה לבן ה – 3 שלנו. בדקנו את הנושא באופן מעמיק ושוחחנו עם הורים אחרים שמגדלים חיית מחמד מגיל צעיר.

בסופו של דבר הגענו למסקנה חד משמעית בנושא ובחרנו להציג אותה בפני כל דורש במדריך הנוכחי. הישארו אתנו ותגלו איזו חית מחמד נחשבת למתאימה ביותר עבור ילדים רכים.

 

תכירו את חיית המחמד הנבחרת – אוגר

פרסמנו פוסט בקבוצות פייסבוק, וואצאפ וגם בפורומים של הורים לילדים בגיל הרך וביקשנו לדעת איזה חיה הם מגדלים בבית. לאחר שאלה ענו לנו בקצרה, ביקשנו לדעת למה הם בחרו דווקא בחיה זו ומדוע היא נתפסת מבחינתם למתאימה ביותר לילדים קטנים.

קיבלנו מעל ל – 300 תשובות וגילינו שרובן המכריע הצביע על האוגר כחיית המחמד המתאימה ביותר. בשורות הבאות נרכז בפניכם את הסיבות הנפוצות שגרמו לרבים לבחור באוגר על פני חיות מחמד אחרות.

חיית מחמד - אוגר

הסיבה ה – 1 שגרמה להורים רבים לבחור באוגר כחיה המתאימה ביותר לילדים: נוח לגידול

מסתבר שגידול של אוגר אינו מצריך יותר מידי עבודה. כל שעליכם לעשות זה לארגן את החדר לקראת בואו של המכרסם ולרכוש את הפריטים הבאים:

  • כלוב
  • גלגל ריצה
  • מתקן למים ומתקן לאוכל
  • נסורת

אם אתם מתכננים לגדל אוגר בקרוב, כדאי שתגלשו לקישור הבא ובו תקבלו את ההנחיות המדויקות בכל הנוגע לרכישה נכונה של כל אחד מהפריטים הללו: http://hamster-time.co.il.

 

הסיבה ה – 2 שגרמה להורים רבים לבחור באוגר כחיה המתאימה ביותר לילדים: לא מצריך תשומת לב רבה

אוגר, בניגוד לחיות מחמד אחרות, לא מצריך הרבה תשומת לב מהילדים שלכם או מכם. מספיק שתספקו לו אוכל ומים על בסיס קבוע וזהו. כמובן שתוכלו ללטף אותו פה ושם, אבל לא מדובר בעניין הכרחי מבחינת המכרסם הקטן.

בעל חיים

הסיבה ה – 3 שגרמה להורים רבים לבחור באוגר כחיה המתאימה ביותר לילדים: אפשר ללטף אותו

ילדים אוהבים ללטף בעלי חיים, זה ידוע. יש לא מעט חיות מחמד שלא מאפשרות לילדים קטנים ללטף אותן. כלומר, הן עשויות להיות תוקפניות במצבים מסוימים. אוגר נחשב לחיה רגועה יחסית שמאפשרת לילדים הרכים ללטף אותה ללא כל חשש.

 

כמה מילים לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את חיית המחמד שנחשבת למתאימה ביותר עבור ילדים קטנים. בשלב זה אתם יודעים כי האוגר זכה בתואר הנכסף. כך שעליכם רק לצאת אל חנות החיות הקרובה לביתכם ולבחור בסוג האוגר המתאים עבורכם ביותר.

נאחל לכם בהזדמנות זו שתגדלו אותו בהנאה ותעניקו לו את הסביבה הטובה ביותר עבורו. אתם מוזמנים כמובן להעביר את המידע הלאה, להורים אחרים שמתלבטים בנושא.  מי יודע? אולי בזכותכם הם יבחרו נכון.

מחמד ילדים קטנים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו