איך בוחרים מיקסר

כאשר מתכננים מטבח חדש, הכול נלקח בחשבון מבחינת מיקום אידיאלי, כמו למשל – היכן יונח המיקרוגל, הטוסטר, מכונת הקפה והמקציף, הטוסטר אובן ועוד מכשירי חשמל הכרחיים ורצויים במטבח. דווקא בגלל השינויים באורח החיים אצל הרבה מאוד אנשים שהגיע בעיקר בגלל הקורונה, יותר ויותר אנשים נכנסו למטבח כדי לבשל ולאפות, גם כאלה שלא עשו זאת לפני כן. לכן, מכשירי החשמל במטבח הפכו להיות אלמנט עזר שאי אפשר בלעדיו.

 

חלק אינטגרלי בנוף המטבחים

בשנים האחרונות בהרבה מאוד מטבחים יוקרתיים ויוקרתיים פחות המכשיר חשמלי שמקשט כל שיש הוא לא אחר מאשר מיקסר שולחני צבעוני וגדול שנותן מאין תחושה של חמימות וביתיות. מעבר לכך שהיום עיצובים של המיקסרים של כל החברות, הן לא פחות ממושלמים כאשר כולם מגיעים בצבעים שמשתלבים נהדר בכל מטבח, כמו הצבע הסגול, אדום, שמנת, כסוף, לבן , שחור ועוד הרבה, המיקסרים הם גם מבין מכשירי החשמל המטבחיים המבוקשים ביותר, ולא בכדי. המיקסרים היום חזקים ונותנים מענה לכך צורכי האפייה.

מִיקסֵר

יש מגוון רחב של מיקסרים – מה עליי לדעת טרם הרכישה?

כמה דגשים חשובים שצריך לשים לב לפני שקונים מיקסר מתאים לצורכי הבית:

  • צורך לפי גודל ושימוש – האם יש לנו צורך במיקסר שולחני שתופס מקום על השיש או לחילופין בארון המזווה או שאנחנו מסתפקים במיקסר ידני, כאשר ההבדל ביניהם הוא כמובן הצורך, הגודל וההספק.
  • גודל – לאחר שזיהינו את הצורך, נתאים את גודל הקערה שנעה בין 2 ליטר ל- 7 ליטר. וכמובן את הציפיות ממנו ברמת השימוש כלומר, האם השימוש במיקסר הוא יום יומי אינטנסיבי כמו הכנת בלילות מסוימות כמו קציפות ביצים, לישת בצק, תערובות עוגות בחושות ועוד.
  • פונקציות ותוספות –  לכל מיקסר יש הפונקציות הייחודיות משלו כמו מהירויות ייעודיות לתערובות מסוימות, כפתורים שמגיעים בצורת מסך מגע או גלגלת. ובנוסף כל מיני עזרים שניתן להוסיף כמו מטחנת בשר ,מכשיר להכנת פסטה ועוד.
  • עיצוב – לאחר זיהוי המאפיינים, הגיע הזמן לעיצוב. ישנם מיקסרים של כל מיני חברות מובילות בעלות שם עולמי שמציעות מגוון אדיר של צבעים ושילובי צבעים שיתאימו לכולם.
  • מחיר – המחירים של מיקסר שולחני נעים בין 600 ₪ לבין 5000 ₪. באם מדובר על מיקסר ידני המחירים נעים בין 80 ₪ לבין 500 ₪.

 

לסיכום

בחיים הדינאמיים, העמוסים והמשתנים של כולם, אנחנו תמיד בוחרים להשתמש בכל כלי שייתן לנו תמיכה ועזרה בפרט במטבח, כמו מיקרוגל וכמו מיקסר שולחני שחוסכים לנו זמן עבודה יקר. כאשר אנו מעוניינים להכין תערובת כזאת או אחרת, מיקסר הוא ללא ספק אחד הכלי עזר החשובים והמומלצים בכל מטבח בין אם הוא קטן או בין אם גדול, חדש או ישן, העיקר שהוא יהיה בנמצא. בכל מקרה, תוכלו תמיד להיעזר באיש מקצוע שיכוון וימליץ לפי העדפותיכם האישיות.

מִיקסֵר

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו