איך לבחור מערכת ספא וג'קוזי לגינה?

קורה דבר מדהים במדינה. לפחות בהיבט הביתי. יותר ויותר בתים ומשקים גדולים מזמינים ומתקינים מערכות של ג'קוזי, ספא ואפילו משלבים בזאת גם מערכות סאונד ותאורה. התפיסה היא מאוד פשוטה: הכלים האלו נשארים לטווח הארוך, ואם יש חדרי אירוח, פשוט גובים יותר מהממוצע בשוק בגלל הזמינות של ערכת הרחצה. אז איך בוחרים ומה עושים? הנה כל השיקולים.

 

נקודת חשמל

שיקול חשוב מאוד כשמתקינים מערכת ספא וג'קוזי הוא לוודא את הנגישות לנקודות חשמל זמינות ונוחות, וכמובן גם לוח חשמל נפרד. מערכות ספא כוללות בתוכן בדרך כלל גם חדר סאונה, מלבד ג'קוזי לגינה. חדר חם מאוד, מצריך טמפרטורה, מרחב התקנה ועוד גורמים רבים שנפרט בהמשך. נקודת ההנחה הראשונית היא לוודא ששטח ההקמה קרוב ונגיש ללוח חשמל נפרד מלוח החשמל של הבית כדי למנוע קצרים, עומסי חשמל ואירועים בטיחותיים.

 

נגישות

ישנן הרבה מאוד ערכות ספא וג'קוזי שאפשר להתקין ולייבא לבית שלכם. בתור התחלה, עליכם לברר האם אתם מתקינים את המערכת המפנקת לשימוש ביתי או לשימוש ציבורי בתשלום. הכוונה היא האם זה לשימוש בני הבית או לאורחים במדיה ויש לכם יחידות אירוח בחצר במידה והתשובה השני ההיא הנכונה, עליכם להקפיד על נגישות גבוהה – ג'קוזי וסאונה כאחד, הכוללת מדרגות ולוח פיקוד נוח וברור למשתמשים ובכל הנוגע לשאר מערכת הספא – זה בהתאם למה שאתם בוחרים להתקין.

 

עיצוב ואיכות החומרים

עכשיו נתייחס יותר להיבט האופנתי והעיצובי של המכשירים שתבחרו להתקין. שימו לב לצבעים ולחומרים מהם ערכות הספא האלו מורכבות. החומרים החיצוניים מיועדים בעיקר לבודד חום וקור כדי לאפשר בקרת טמפרטורה מדויקת ככל האפשר, ולרוב החיפוי החיצוני היה עשוי מסיבי צמר או סיבים פלסטיים כאלו ואחרים גם כיסוי הג'קוזי הוא קריטי, מאחר והוא שומר על קביעות ונוחות בכל כניסה לג'קוזי.

 

בטיחות

התחלנו לדבר על זה בפסקה הראשונה ונמשיך כעת. ג'קוזי, סאונה וכל מכשיר אחר שהולך להיות מותקן בשטח ביתכם יצריך לוח חשמל במידה ומשולבים שתי מתקנים או יותר וצפוי להם שימוש והפעלה למשך זמן ממושך. המטרה היא ליצור כמה שפחות עומס על לוח החשמל המרכזי של משק הבית שלכם אך לאפשר שימוש נוח בכל מתקני הבית באשר הם.

 

תעלו את המעלות

ערכת ספא וג'קוזי לבית היא פריווילגיה, לכל המשפחה! ניתן למצוא בשוק גם בריכות קטנות שמתאימות לילדים קטנים מבלי חשש לפגיעה בבריאות שלהם. הדבר החשוב ביותר בבחירת ערכת  ג'קוזי וספא היא בחירה מדודה ושקולה. עליכם להתנסות בנוחות הישיבה בתוך בריכות אלו ולבחון כמה חזקים או נוחים זרמי הסילון בהן. טבילה בג'קוזי יכולה לעבור מנוחות עילאית לאי נוחות בין רגע, רק בגלל שלא הכרתם את עוצמת הזרמים. אל תתעצלו, לכו לטבול ולבדוק בעצמכם. תהנו!

ג'קוזי לגינה מבית hotspring
ג'קוזי לגינה מבית hotspring

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו