איך לבחור פטריית חימום לחצר

ברגע שיש פטריית חימום בחצר, אף אחד לא עוזב אותה לרגע. פטריוץ חימום הן בהחלט פריטים דקורטיביים, כמו גם מאוד אפקטיביים. אז איך נבחר את פטריית החימום שלנו ללילות הקרירים? כל המידע על פטריות חימום וסוגיהן.

אין צורך לסבול יותר מהקור, וניתן לשבת בחצר הבית גם בלילות הקרים. פטריית חימום מחממת שטח רב סביבה, ויש לא מעט דגמים מתוכם תוכלו לבחור את פטריית החימום שלכם. פטריית חימום תמיד תעבוד על בסיס של גז או חשמל. מדובר באמצעי חימום מאוד יעיל וחזק, המפזר גלי חום נעימים עד לרדיוס של כעשרה מטרים.

 

במה פטריית חימום שונה ממזגן?

בניגוד למזגן, שמייבש את האוויר שאנחנו נושמים, פטריית החימום משאירה סביבה אוויר נעים מאוד שאין כל קושי בלנשום אותו. אחד היתרונות בפטריות החימום, הוא בכך שהפטריות למעשה ניידות וניתנות גם לאפסון. במידה ורוכשים פטריית חימום אשר עובדת על גז, גם בלון הגז כמובן נייד וניתן לפירוק.

אחת לתקופה (בהתאם לשימוש שלכם במוצר), יהיה הצורך הפשוט לפרק את בלון הגז ולמלאו. בעוד שפטריות גז הן אמצעי מאוד אפקטיבי, יש אנשים אשר יעדיפו לרכוש פטריית חימום חשמל. פטריות חימום שעובדות על חשמל אמנם צורכות יותר אנרגיה מאשר אמצעי חימום אחרים, אך הן גם מאוד אפקטיביות.

גז

פטריית חימום חשמל או גז?

מהו היתרון של פטריית חשמל? חימום באמצעות חשמל לא מצריך ממכם להחליף את בלון הגז, מה שהופך אותה למוצר מאוד פופולארי. אמנם החלפת בלון הגז בפטריות גז הוא מאוד פשוט, אך עדיין ישנם לא מעט אנשים שיעדיפו להימנע מהתעסקות זו.

תוכלו לבחור את פטריית החימום שלכם לפי הצורך שלכם להתחמם. אם למשל מדובר בחצר מאוד גדולה, ואתם גם נוטים לארח בה אנשים, ייתכן ותצטרכו לרכוש פטרייה עוצמתית יותר מאשר הפטריות חימום הקטנות. יש לשים לב לכך שפטריות החימום המבוססות על גז, בדרך כלל יהיו גם כבדות יותר.

 

המשקל של הפטריות השונות

היות ופטריות הגז כוללות בתוכן גם בלון גז, הניידות של פטריות הגז עשויה להיות מעט מסורבלת. אמנם לא מדובר במשקלים מאוד כבדים, אך אין ספק שיהיה לכם יותר קל לנייד את הפטרייה שמבוססת על חשמל. אחד האלמנטים בהם אנשים מתחשבים, הוא נושא הדקורטיביות. רוב פטריות הגז מגיעות עם "בטן" יותר גדולה מפטריות החשמל.

זאת, משום שיש צורך לייצר מיקום עבור בלון הגז. בעוד שפטריות חשמל לא צריכות מקום לבלון גז, הן למעשה יהיו דקות יותר בדרך כלל. ישנן גם פטריות גז עם בטן דקה, ומדובר בדגמים מאוד ספציפיים שבדרך כלל ישנן הצורך להזמינם מראש. בכל מקרה, בין אם בחרתם בפטריית חשמל או גז, אתם עומדים ליהנות מאחד מאמצעי החימום היעילים והדקורטיביים ביותר. חורף נעים!

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו