איך לבחור שולחן מתאים לחצר בית פרטי

שולחן חצר בבית פרטי עשוי לשמשכם עבור דברים שונים. אין ספק שבימינו, אנשים משתמשים בשולחנות עבור מטרות שונות, בין אם עבור אוכל, הכנת שיעורים, לצרכי עבודה ועוד. אם בעבר השתמשנו בשולחנות החצר רק עבור סעודה, הרי שכיום נבחר שולחן על פי קריטריונים נוספים.

כשאנחנו בוחרים את שולחן החצר שלנו, אנחנו תמיד צריכים להתחשב בכך שבהמשך אנחנו נצטרך לצרף אל השולחן גם כיסאות. גובהו הממוצע של שולחן חצר בדרך כלל יהיה 70-73 ס"מ, בעוד שאנשים רבים בוחרים לרכוש שולחנות גבוהים יותר. אגב, אם בגובה אתם מעוניינים, תמיד תוכלו גם לרכוש משטח עבודה שנראה כמו דלפק לכל דבר ולהצמידו לקיר בעזרת קדיחה והצבת רגליים חזקות. אבל אנחנו לא כאן בכדי לדסקס בדלפקים, אז נחזור לבחירת ריהוט גן ושולחנות.

 

בוחרים ריהוט גן דקורטיבי ואיכותי

שולחן החצר שלכם עשוי להגיע בגוונים מאוד עמוקים של עץ כהה, אך ניתן גם לרכוש שולחנות פלסטיק וחומרים אחרים אשר עמידים בפני תלאות מזג האוויר. בעוד ששולחנות עץ יהיו חשופים לבלאי פוטנציאלי גבוה, שולחנות חצר מפלסטיק יוכלו "לשבת" אצלכם בחצר במשך שנים ולספוג מי גשמים בלי סוף.

יש גם לזכור כי שולחן עץ יגיב יחסית מהר ללחות, והיא תגרום לו להתבקע באופן שלא יהיה ניתן לתקן את השולחן. מסקנה? שולחן חצר בדרך כלל יהיה עשוי חומרים עמידים בפני גשמים, לחות וחום גבוה. תוכלו לבחור שולחנות חצר בדגמים שונים, כאשר העיצוב נלקח בחשבון גם כן.

פינת ישיבה

 

שולחנות חצר והעיצובים שלהם

אם התא המשפחתי שלכם כולל ילדים, שסביר להניח גם ישתמשו בשולחן, כדאי לחשוב על שולחנות חצר עם עיצובים מחוספסים. באופן הזה, אם ילדיכם יגרמו לפגמים כאלו ואחרים בשולחן, הפגמים עשויים ממש להיבלע בתוך העיצוב המחוספס.

אם החצר בביתכם אינה מאוד גדולה, תוכלו לבחור גם שולחנות חצר פינתיים או שולחנות קטנים. שולחנות חצר פינתיים יהיה בדרך כלל מרובעים או מלבניים, אך זו לא האופציה היחידה עבור בעלי החצרות הקטנות. ניתן תמיד גם לרכוש שולחן חצר עגול.

 

בדיקת איכותו של שולחן חצר

שולחן חצר עגול הוא אופציה מושלמת עבור בעלי חצרות קטנות. בין אם אתם בוחרים לרכוש שולחן מרובע, מלבני או עגול, חובה לבדוק את האיכות של הרהיט שאתם רוכשים. שימו לב למשל, שאם בחיבורים אתם עדים לסיכות במקום פינים או ברגים, מדובר בריהוט שאינו איכותי. חלקיהם של רהיטים באיכות ירודה, לרוב ישודכו בעזרת אקדח סיכות.

חלקיהם של רהיטים באיכויות גבוהות, תמיד יחוברו באופן מקצועי (בעזרת פינים או ברגים). מתכננים לרכוש שולחן חצר? מומלץ להישען עליו ולהפעיל עליו משקל ולחץ. כך, תוכלו בעצם לבחון את עמידותו ואת איכותו. השולחן מתנדנד? סביר להניח שמדובר בשולחן שאינו איכותי. בהצלחה, כדאי להקפיד על ריהוט גן איכותי. כך תוכלו ליהנות ממנו לאורך שנים.

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו