הריהוט מסגיר הכל – כך תדעי אם הוא גבר נשוי

תחושת הבטן שלך היא כלי נהדר, אבל לפעמים תזדקקי לראיות נוספות. אם את חושדת שבן הזוג שלך נשוי, הריהוט בבית שלו יכול לספק לך רמזים חשובים. הנה כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם.

 

תמונות משפחה

תמונות משפחה הן אחת ההוכחות הברורות ביותר לגבר נשוי. אם את מוצאת תמונות של אישה וילדים בבית שלו, זה סימן ברור שהוא לא זמין. שימי לב גם למיקום התמונות. האם הן מוצגות במקום בולט, או מוסתרות באיזשהו מקום? בנוסף, היעדר טבעת נישואין אינו בהכרח עדות לכך שבן הזוג שלך פנוי. ייתכן שהוא פשוט לא נוהג לענוד אותה. יחד עם זאת, שימי לב אם אין לו תמונות בבית בהן הוא עונד את טבעת הנישואין.\

 

חפצי אישה

חפצי אישה בבית של גבר יכולים להעיד על נוכחות נשית קבועה. שימי לב למוצרי טיפוח לנשים, איפור, בגדים נשיים, נעליים, תכשיטים, או כל חפץ אחר שאינו שייך לך.

 

מיטה זוגית

מיטה זוגית היא רמז נוסף לגבר נשוי. אם את מוצאת מיטה זוגית בבית שלו, זה סימן ברור שהוא חולק את המיטה שלו עם אישה אחרת. שימי לב לגודל המיטה והאם היא מספיק גדולה לשני אנשים.

חברה מחזיקה טלפון סלולרי

ארון בגדים גדול

ארון בגדים גדול יכול להעיד על נוכחות נשית קבועה. אם את מוצאת ארון בגדים גדול בבית שלו, מלא בבגדים שאינם שייכים לך או לו, זה סימן ברור שהוא חולק את המרחב שלו עם אישה אחרת.

 

חפצים לתינוקות

חפצים לתינוקות בבית של גבר יכולים להעיד על ילדים קטנים. שימי לב לחיתולים, בגדי תינוקות, צעצועים, או כל חפץ אחר הקשור לתינוקות.

 

את בדילמה? כך תפעלי

חשוב לדעת שלא כל גבר נשוי ישאיר רמזים ברורים בבית שלו. ייתכן שהוא ינסה להסתיר את העובדה שהוא נשוי ויהיה זהיר מאוד לגבי מה שהוא משאיר בבית. יחד עם זאת, אם את שמה לב למספר רמזים מחשידים, זה יכול להיות סימן לכך שיש משהו שאת לא יודעת עליו. לפיכך, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לדבר איתו. בחרי זמן ומרחב מתאימים ושוחחי איתו בצורה פתוחה וכנה. שתפי אותו בחשדות שלך ותני לו הזדמנות להסביר את עצמו. חשוב להקשיב לו בתשומת לב ולנסות להבין את נקודת המבט שלו. ייתכן שתגלי שהוא לא נשוי ושיש הסבר פשוט למה שראיתם. אם את עדיין לא בטוחה, נסי לערוך חקירה דיסקרטית סמויה באמצעות חוקר פרטי.

 

סיכום

נשים רבות חוות בגידה או רמאות במהלך חייהן ולכן ישנן קהילות תמיכה רבות שיכולות לספק לך עידוד והכוונה. הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על עצמך. טפלי בעצמך מבחינה רגשית ופיזית ופני לעזרה כשאת זקוקים לה. את ראויה לאהבה וכבוד ואם בן הזוג שלך נשוי ורימה אותך, עדיף לך להמשיך הלאה.

אישה קנאית מול זוג

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו