איך להרכיב ערסל זוגי

אחד מתענוגות החיים, זה פשוט לשכב ולנוח. התקנת ערסל זוגי עשויה להיות מאוד קלה, אך כמובן שהכול תלוי ביכולותיכם השונות. התקנת עשה זאת בעצמך של ערסל זוגי בחצר? בהחלט אפשרי. בואו נבין איך מתקינים ערסל זוגי.

מעוניינים לייפות את החצר? רהיטי גן הם התשובה עבורכם. ערסלים זוגיים הם אופציה עיצובית מעולה וגם פרקטית, והיא בהחלט לא האופציה היחידה העומדת בפניכם. בעוד שערסלים זוגיים ניתנים לתלייה והתקנה לבד די בקלות, ריהוט גן מסוג אחר יצטרך להיות מורכב במיוחד ועל ידי אנשי מקצוע מומלצים. אם למשל תבחרו להתקין נדנדת ספסל בחצר, במיוחד אם היא תלויה, יש צורך לבצע זאת נכון ובאופן בטוח. יחד עם זאת, ערסל זוגי בהחלט ניתן לתלייה לבד, בואו נבין איך!

 

איך תולים ערסל זוגי לבד?

ערסל זוגי הוא חלק מריהוט הגן שלכם. ריהוט גן צריך להיות יפהפה, אין ספק, אך גם נוח ופרקטי. ערסל זוגי הוא חלק מאותם רהיטים לגינה שתרכשו, והוא ישמש אתכם בכל רגע בו תרצו להיזרק בו ולנוח. כיצד מתקינים ערסל זוגי בחצר הבית?

קודם כל, אם בחצר הבית ישנם עצים חזקים עם ענפים קשיחים, אפשר לנסות לתלות את הערסל בין העצים. כמובן שיש לעשות זאת בזהירות ותוך כדי שאתם מוודאים כי הענפים מספיק חזקים בכדי להחזיק 2 אנשים. אוקי, עכשיו, לאחר שאתם מוודאים כי מדובר בעץ איתן, יש למדוד את הגובה.

אבא ובן

 

מה הגובה של ערסל זוגי?

ההמלצה היא למקם ערסל זוגי בגובה של 1.50 מ' ועד 1.7 מטרים. כשאתם תולים את הערסל, חובה לבדוק שהערסל אינו מתוח מדי. ההמלצה היא ליצור "בטן" עמוקה. באופן זה, גם תוכלו לצאת מהערסל ולהיכנס אליו בזריזות.

אם אתם מעוניינים לתלות את הערסל הזוגי שלכם בין קירות, אתם תצטרכו מספר כלי עבודה מתאימים. בתחילה, רכשו 2 ווים מסוג ג'מבו (8\3). במידה והמרחק בין הקירות גדול, יש להצטייד גם בחבל מתאים (מבחינת אורכו וחוזקו).

 

רגע קטן לפני שקודחים בקיר ותולים ערסל

שימו לב, כשאתם קודחים את ווי הג'מבו אל תוך הקירות, חובה קודם כל לוודא שהקדיחה מתבצעת אל תוך בטון, לא אל תוך בלוקים (במיוחד לא ישנים!). ההמלצה היא קדיחה של שני חורים, אחד בכל קיר, כאשר הקוטר של החור צריך להיות 13 מ"מ.

הגובה, כפי שאמרנו, 1.5-1.7 מטרים. לאחר שקדחתם בקיר והחדרתם את וו הג'מבו בכל צד, יש לקשור אל הווים את החבל שרכשתם מבעוד מועד. שימו לב, לאחר שהתקנתם את הערסל הזוגי, יש לבדוק אותו בזהירות. בשום פנים ואופן, לא להיכנס אליו יחדיו ולבדוק את חוזקו. נסו אותו תחילה לבד ואם הוא מרגיש איתן מספיק, נסו אותו יחדיו. ואפרופו פתרונות ישיבה לחצר, מומלץ מאוד לבדוק אילו קונכיות ישיבה ניתן לרכוש במחירים אטרקטיביים. קונכיית ישיבה עוטפת ממש כמו ערסל ומאוד נעימה. מומלץ!

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו