איך להתאים ריהוט למטבח שלכם?

בחרתם מטבח חדש לבית שלכם, מזל טוב! , נכון בחירת מטבח זהו שלב שדורש המון תשומת לב וירידה לפרטים.

אך אנחנו שמחים לבשר שלא פה נגמרת העבודה.

כאשר בוחרים עיצוב למטבח יש צורך להתאים את סוג הריהוט שידבר לא רק עם המטבח החדש אלא גם עם שאר העיצוב בבית.

בחירת רהיטים זהו השלב הכיפי ביותר בעיצוב המטבח, הצטרפו אלינו במאמר זה בכדי לדעת איך להתאים את הרהיטים בצורה הנכונה ביותר.

 

איך להתאים את הריהוט הנכון עבורי?

שלב בחירת הריהוט זהו השלב הסופי בעיצוב מטבחים. בכדי ליצור את האווירה שאתם רוצים, כל שעליכם לעשות הוא לבחור ריהוט אשר יתאים לקו העיצובי שבחרתם. במידה ובחרתם במטבח בסגנון כפרי, העץ הוא החומר השולט, הכינסו צבעוניות בכלי המטבח, ובכיסאות פינת האוכל שתבחרו. במידה ובחרתם בסגנון מודרני, הריהוט לרוב יהיה בגוונים כהים, פינת אוכל מעץ כהה עם כסאות בר שחורים, גופי תאורה כהים שלעתים נותנים מראה תעשייתי יתאימו לסגנון הזה. הבחירה תלויה באווירה שאתם רוצים ליצור.

 

גופי תאורה

חלק חשוב ביצירת האווירה היא על ידי עיצוב התאורה. לא תמיד הוקדשה לאביזר זה מחשבה רבה, עם השנים העיצובים השתכללו וגופי התאורה הפכו להיות יצירת אומנות בבית. השקיעו בבחירת גוף התאורה שיתאים לכם ובמיקומו בחלל בכדי ליצור את האווירה הרצויה. רצוי אף לחלק את החלל לאזורי תאורה שונים וכך לגוון בסוגי התאורה וכמובן להתאימם לצרכים שלכם. הקפידו כמה שיותר על התאורה טבעית שתיצור תחושה נעימה בחלל ומומלץ שתאורה בגוון חם תשלוט. וכמובן השתמשו בגופי תאורה מעוצבים מעל פינת האוכל שלכם.

 

צבע לקירות

צבעים משפיעים מאוד על התחושות שלנו בחלל, יכולים לגרום לנו להרגיש שלווה ומנגד יכולים לגרום לנו להרגיש חוסר נוחות. בכדי לפתוח חלל אנו נשתמש בצבעים בהירים שיאירו אותו, במידה ונבחר בצבעים כהים החלל יראה קטן יותר ותיווצר אווירה סוגרת וקרה. הגדירו את החלל לפי צבע ואל תפחדו להעז, רק וודאו כי הצבע הוא לטעמכם ולא אופנה חולפת. הקפידו על התאמת הצבע לחללים הסמוכים למדבר על מנת שתהיה הרמוניה בין החללים.

 

טקסטיל

לאחר שהלבשנו את החלל בפינת אוכל שאהבנו, בחרנו צבע שמשרה עלינו אווירה נינוחה ואף בחרנו בגופי תאורה שמשמחים אותנו הגיע השלב הבא. אל נא תקלו ראש בשלב הזה, טקסטיל למטבח הוא מה שנותן את הפן האישי בעיצוב המטבח. בחרו בשטיח לפינת האוכל שישלים את האווירה. כריות נוי לכיסאות פינת האוכל שיתנו את המראה המדויק לעיצוב שבחרתם, וכמובן במידה ווילונות הם רלוונטיים לחלל הכניסו כאלו שישרו אווירה נעימה ולא יסגרו את האור הטבעי.

 

לסיכום:

המשיכו בקו עיצובי אחד שיעזור לכם לבחור את הרהיטים המתאימים בדיוק לאווירה שאתם רוצים לבחור. בחרו פינת אוכל פונקציונאלית ונוחה אך גם מעוצבת לפי טעמכם, בחרו בגופי תאורה שיתנו את האור המתאים לחלל אבל ישתלבו בהרמוניה. וחשוב לזכור, תמיד אפשר להיעזר בהשראה ממטבחים קיימים שיעזרו לכם לראות את התמונה הסופית של המטבח שלכם. בהצלחה!

 

מטבח ביתי

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו