איך לשדרג את נראות הגינה שלכם

אם יש לכם בית פרטי עם גינה – זכיתם.

לא מעט אנשים חולמים שיהיה להם בית כזה ומפליגים בדמיונות, עד שמגיע רגע האמת.

אז הם מבינים שצריך לטפל בגינה כדי שהיא תיראה טוב, לטפח אותה, לטפל בצמחים, לגזום ולעשב, להחליף מדי פעם את הצמחים הקיימים ולהתקין מערכת השקיה טובה.

מסתבר שזה עסק לא כל כך זול ושטיפול בגינה גם דורש לא מעט תשומת לב וזמן פנוי.

כתוצאה – בעלי בתים רבים, מזניחים את הגינות שלהם והן נותרות ריקות ועגומות, ללא שימוש.

אבל מה אם הייתם מכירים כמה דרכים נפלאות לטיפוח הגינה שלכם, בלי הרבה מאמץ ובהשקעה כספית מינימלית?

אז הנה הם לפניכם – טיפים מעולים לשדרוג הגינה בהוצאה כספית מינימלית וללא מאמץ!

 

איך תשדרגו בקלות את הגינה שלכם?

  1. כדי להביא את הגינה שלכם לנראות משודרגת, תצטרכו לנקות אותה – לפנות אשפה, לעשב ולנקות לכלוכים מיותרים. אם מדובר בהרבה עבודה ואתם לא חושבים שתצליחו להגיע לזה – שלמו לפועל שיבוא ויעשה את זה עבורכם. אחרי שהשטח יהיה נקי ומסודר, תוכלו להתחיל להתפרע עם הדמיון והיצירתיות ולעשות דברים נפלאים במינימום הוצאות.
  2. ערוגות, עציצים או אדניות – העיקר שיהיו פרחים – אם אתם יצירתיים ויכולים לפנות קצת זמן, כדאי למצוא כמה משטחי עץ, לשפץ אותם ולהפוך אותם לאדניות אנכיות, או ערוגות שמונחות על האדמה. בין שלבי העץ של המשטח, אפשר למלא אדמה ולשתול פרחים יפים. אם אין לכם פנאי לכך, תוכלו לרכוש אדניות פלסטיק במחירים נמוכים (כ-20 ש"ח ליחידה) ולמלא אותן בשתילי פרחים. פרחים עונתיים יכולים לעלות 2 שקלים לשתיל ולהיראות נפלא, אבל אם אתם לא רוצים להשקות – שתלו צמחים שיכולים לשרוד גם אם תשכחו להשקות אותם לפעמים.
  3. פינת ישיבה – כל אלמנט, גדול, או קטן, שיאפשר לכם לשבת בגינה בנוחות ובצורה נעימה, הוא מבורך וכדאי. אפשר לקנות סט ישיבה לגינה, לתלות ערסל, או שניים (אפשר למצוא ערסלים במחיר כמה עשרות שקלים ליחידה), או לסדר כמה גזעי עץ חתוכים מסביב לשולחן עץ עגול. הוסיפו לכך גריל, או פינה למדורה ותוכלו גם לערוך שם ארוחות נפלאות.
  4. גדר – מסגרת לגינה היא אלמנט חשוב, שישמור על פרטיותכם כשאתם יושבים בחוץ ושגם יתרום ליופי של הגינה. תוכלו להתקין גדר במבוק, או גדר עץ, או לשתול צמח מטפס שיכסה לכם עם הזמן את הגדר. אבל אם אתם רוצים ליצור קיר ירוק, שלא נובל, או מתייבש, שנראה טוב תמיד ולא זקוק להשקיה, תוכלו לתלות על גדר הגינה, או על החומה – יריעה ארוכה של רשת משולבת בצמחיה מלאכותית, שתכסה את הגדר, תיתן לכם פרטיות ותשפר את מראה הגינה.

 

לסיכום – אינספור רעיונות לגינה משודרגת ויפה

אלה רק חלק מהרעיונות שתוכלו ליישם. תוכלו להוסיף תאורה צבעונית ונעימה, או לתלות עששיות יפות, תוכלו לתלות רשת צל, שתאפשר לכם לשבת בחוץ גם בימים חמים, לשתול עשבי תבלין וירקות, או פשוט לפרוש דשא סינטטי, שיקל על הטיפול ויוזיל עלויות השקיה.

כל מה שתבחרו לעשות, יהיה משתלם ומועיל – אם הוא יגרום לכם לצאת החוצה ולהנות מהגינה שלכם.

פינת ישיבה בגינה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו