איך מגישים קייטרינג לשבת חתן בחצר בית גדולה

מזל טוב! אם אתם קוראים את המאמר הזה, אתם כנראה עומדים בפני אירוע משמח – הלא הוא שבת החתן. שבת החתן מתרחשת, איך לא, ביום שבת, אשר חל לפני או אחרי החתונה. בשבת זו נהוג לאכול ארוחות משותפות, יחד עם כל המוזמנים. לא פעם, נתקלים מארגני שבת החתן בבעיה: מה תהיה צורת הגשת הקייטרינג לאירוע? במאמר זה תקבלו את כל המידע הרלוונטי לגבי קייטרניג לשבת החתן. החל מטיפים לבחירת חברת הקייטרניג, וכלה בסגנונות הגשה אפשריים לאירוע שלכם.

 

8 טיפים לבחירת קייטרינג לשבת חתן

 

מיקום החברה

ביחרו בחברת קייטרינג שממוקמת בסמוך למקום האירוע על מנת למנוע מהאוכל להיות זמן רב בדרכים, ולשמור על טריותו.

 

זיכרו לרשום הערות

הביאו איתכם מחברת לשלב הטעימות, כך שתוכלו לרשום את התרשמותכם.

 

שימו לב לסגנון ההגשה

עליכם לבחור בחברת קייטרינג שמתאימה לסגנון ההגשה אשר בו תרצו להגיש את האוכל. לדוגמה, אם תרצו להגיש את האוכל בשיטת אמריקן סרוויס, תהיו חייבים להיעזר בשירותם של מספר מלצרים אותם תספק לכם חברת הקייטרניג.

 

תעודת כשרות

במידת הצורך, בידקו האם יש לעסק תעודת כשרות.

 

המלצות

בקשו מהחברה טלפונים של מספר בעלי אירועים שהתרחשו בתקופה האחרונה, על מנת לבקש את חוות הדעת שלהם על הקייטרניג שקיבלו.

 

רקע השף

חשוב לשאול מה נסיונו של הטבח או השף, על מנת לוודא שהוא מסוגל לעמוד בסטנדרטים של האירוע שלכם.

 

סוג האוכל

ביחרו מראש את סוג האוכל שמתאים לכם. אל תתפשרו על סגנון מאכלים מסוים שמציעה לכם חברת הקייטרניג, ופנו רק לחברה שיכולה לספק לכם מאכלים בסגנון שאתם רוצים.

 

דרישות מיוחדות

ודאו שחברת הקייטרניג מסוגלת לעמוד בדרישות המיוחדות שלכם. בכל אירוע יש דרישה למנות מיוחדות: צמחונים, צליאקים, וכדומה. עליכם לוודא שחברת הקייטרניג יכולה לתת מענה לדרישות אלה, על מנת שכולם יוכלו להינות מהאוכל.

 

מזנון

הגשת מנות במזנון, המכונה "בופה", היא צורת הגשה בה כל המנות מסודרות בתבניות גדולות במזנון. הרעיון מאחורי צורת ההגשה הזאת הוא שכל אורח יכול למזוג לעצמו את המאכלים שהוא אוהב, ובכך ליצור מנה שמתאימה במיוחד בשבילו. יש לשים לב שבצורת הגשה זו כל אורח יכול גם לבחור את הכמות שאותה הוא מעוניין לאכול מכל מנה. לכן, אם ישנו מאכל היקר בצורה משמעותית משאר המאכלים, או מאכל אשר ידכם אינה משגת כמות רבה ממנו, תוכלו לשקול למנות אדם שיהיה אמון על מזיגת המנה הספציפית הזאת, ובכך לשלוט על הכמויות שלה.

 

אמריקן סרוויס – American Service

סגנון הגשה יוקרתי ואלגנטי. בסגנון זה, כל מנה מוגשת בצורה אישית לאורח, ממש כמו במסעדה. סגנון הגשה זה נפוץ במיוחד בגלל שהוא חסכוני ויעיל במיוחד, ובנוסף משדר יוקרה.

 

הגשה מראש

הגשה מראש היא סגנון הגשה בו כל האוכל מוכן ומסודר כבר על שולחנות האורחים. סגנון הגשה זה דורש מהסועדים למזוג את המנות שלהם בעצמם מתוך המבחר המצוי על השולחן. סגנון הגשה זה נחשב לפשוט ביותר, ועל כן לא מתאים לכל קהל. בנוסף, סגנון הגשה זה לרוב כולל גם בלאגן רב על השולחן, מראה שאינו אלגנטי, ותחושת עומס כללית בשולחן. יתר על כן, סגנון הגשה זה מחייב בחירה של מנות שעומדות בתקן תברואתי וקולינרי גם בטמפרטורת החדר.

 

הגל

סגנון הגשה זה נחשב לסגנון "מהיר ומלוכלך". מדובר בסגנון הגשה יעיל, מהיר, וכזה שדורש פחות כוח עבודה, אך הוא סגנון הגשה פשוט ולא אלגנטי. בסגנון הגשה זה, כל המגישים עוברים מצד אחד של האירוע לצידו השני, ומגישים את המנות. חשוב לדעת שבסגנון הגשה זה לא כל האורחים מקבלים את המנות שלהם באותו הזמן, ויש לשקול היטב את מידת התאמתו לקהל המוזמנים.

 

סיכום

בחירת קייטרניג היא לא דבר פשוט. על מנת לסייע לכם לבחור כראוי, קיבלתם במאמר זה 8 טיפים לבחירת קייטרנינג לשבת חתן. לאחר שתיישמו את הטיפים ותבחרו חברה שמתאימה לכם, תוכלו לבחור בסגנון ההגשה שמתאים לאירוע שלכם.

קייטרינג

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו