איך נכון להתנהל עם התקנה של רשת נגד יתושים

יתושים – מי מאיתנו לא נתקל אי פעם בסיטואציה מתסכלת שקשורה למזיקים הללו? בין אם זמזום של יתוש באמצע הלילה לאחר יום עבודה ארוך ובין אם גרד בלי פוסק מעקיצות יתושים. לעיתים שני אלו גם מגיעים יחד, והמצב עלול להיות מסתכל במיוחד לאחר שפתחתם את האור וניסיתם לגרש את היתוש ללא הצלחה, וגם גיליתם שהוא הביא איתו חבר נוסף לחגיגה. על מנת לסייע לכם להתגבר על המטרד הזה, אנו ממליצים לכם להתקין רשתות נגד יתושים בביתכם בהקדם האפשרי. ישנם דברים חשובים שכדאי לשים לב על מנת להתנהל נכון בהתקנת הרשתות נגד יתושים, ובכתבה הבאה נסביר לכם אודות כך.

 

מתחילים בעבודה

ראשית כל, הצטיידו בהרבה נחישות להרחיק את המזיקים הללו מחדר השינה, מהסלון, או מהמטבח שלכם. בקרו באתר שלנו, ולאחר מכן גשו לארגז הכלים או לחנות כלי העבודה הקרובה לביתכם. הצטיידו בכלים הבאים – מסגרת, סרט גומי לחלון, גלגלת, סכין יפני, במברג שטוח ורשת נגד יתושים, כמובן.

 

השלבים להתקנת רשת נגד יתושים

ראשית, הניחו את המסגרת על משטח יציב, ואז הניחו גם את הרשת כך שתכסה כמעט את כל המשטח והשאירו מספר סנטימטרים בכל צד. השלב השני הוא למתוח בעדינות את הרשת בעזרת כף היד שלכם או באמצעות תופסן. כעת הכניסו את הגומי בעזרת הגלגלת אל תוך המסילות, והפעילו באותו הזמן לחץ על הגלגלת. הקפידו לוודא שאתם מותחים את סרט הגומי מעט, כך שייכנס בקלות לתוך המסילות. שימו לב שאתם שומרים על המתיחה, כדי לוודא שהגומי נכנס בצורה מיטבית. חשוב להקפיד שהגלגלת לא תברח מהמסילות משום שהיא עלולה לקרוע את הרשת. השלב הבא הוא להכניס את הגומי לפינות, באמצעות המברג השטוח. הכניסו את הגומי אל תוך המסגרת, וגם כאן הקפידו לשמור על מתיחה של הגומי ושל מסגרת הרשת, וודאו כי הגומי נכנס עד הסוף. הצעד האחרון להתקנת הרשת הוא לחתוך את שאריות הגומי בעזרת הסכין היפני, בזווית של 45 מעלות. היזהרו לא לחתוך תוך כדי את פנים הרשת.

 

אז למה חשוב לשים לב בהתקנת הרשת?

בהתקנת רשת נגד יתושים לחלון, הקפידו לוודא כפי שציינו כי אתם מותחים את הרשת עד הסוף, אחרת העבודה שלכם עלולה להיות לשווא, שכן רשת לא מתוחה עלולה לא לבצע את תפקידה כראוי ולאפשר ליתושים להמשיך לבקר בביתכם דרך החלון. נוסף על כך, בעבודה עם הסכין, הגלגלת, וכלי העבודה הנוספים, שימו לב כי אתם לא הורסים את הרשת או קורעים אותה בשוגג, על מנת לחסוך לכם תסכול כשתגלו בסוף העבודה שלכם, שהרשת אינה שלמה ולכן לא יכולה לבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר. לסיכום, התקנת הרשת ליתושים הינה משימה אפשרית לחלוטין, עם השקעה של מעט זמן, נחישות, דיוק ויסודיות, אנו בטוחים שתוכלו לבצע אותה בצורה איכותית שתסב לכם שקט מיתושים לטווח הארוך.

רשת מברזל

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו