אילו גזעי כלבים הכי מתאימים לגידול בבית?

יש כל כך הרבה גזעים של כלבים שקיימים בארץ ובעולם. סיבוב קצר ברחבי שכונת פלורנטין ושכונות סמוכות לה ברחבי תל אביב יגרמו לכם להבין את העובדה הזו מקרוב. לאחרונה שמענו לא מעט על מקרים של כלבים שגודלו בבית והתגלה לאחר מכן שהם בכלל לא מתאימים לגידול ביתי. לכן, החלטנו לצאת ולבדוק מהם הגזעים שבאמת מתאימים לגידול שכזה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים בנושא.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

יכול להיות שהגעתם לכאן לאחר ששמעתם על המקרה שאירע לאיש מבוגר שאימץ כלב שלא מתאים לגידול ביתי. אם כן, כדאי שתדעו שערכנו בירור מעמיק לפני שחזרנו עם רשימת הכלבים שמתאימים לכם.

כדי שנוכל לדעת אילו כלבים באמת מתאימים, יצרנו קשר עם תושבי תל אביב שמגדלים כלבים בבית ושאלנו אותם מהו הגזע שיש להם. מעל ל – 600 איש ענו לנו ואנו בדקנו מהן התשובות הנפוצות ביותר. שמות הגזעים שנשלחו לנו מספר רב ביותר של פעמים הם אלו שנבחרו להיות מוצגים בפניכם במדריך זה.

 

תכירו את גזע הכלבים שהגיע למקום ה – 1 והוא מתאים ביותר לגידול בבית: ביגל

סביר להניח שראיתם לא פעם ביגל ברחובות העיר שבה אתם מתגוררים. שכן, סוג זה הוא גזע כלבי בית. יש לו את כל התנאים שמאפשרים לגדל אותו בבית. המשקל הממוצע שלו מגיע במרבית המקרים ל – 11 קילו והוא נחשב לכלב אהוב וחמוד ביותר.

יש מי שאומרים שהמראה שלו הוא זה שקונה את הלבבות של כולם. אנחנו חושבים שהעובדה שהוא כיכב בכל מיני סרטים וסדרות גרמה לו להיות אהוב.

 

תכירו את גזע הכלבים שהגיע למקום ה – 2 והוא מתאים ביותר לגידול בבית: פינצ'ר

הוא קטן, חמוד וצפצפני (כלומר, יש לו קול צפצפה) והוא פשוט מושלם לגידול בבית. שכן, הוא לא תופס הרבה מקום ואם לא די בכך, הפינצ'ר גם ידוע ככלב משפחתי. כזה שאפשר לגדל בבית עם ילד או כמה ילדים. אם יש לכם פינצ'ר ננסי, כנראה שיש לכם הרבה אושר בבית.

 

תכירו את גזע הכלבים שהגיע למקום ה – 3 והוא מתאים ביותר לגידול בבית: פומרניין

פומרניין הוא כלב שלא תוכלו למצוא בכל בית. הוא אמנם מתאים מאוד לגידול ביתי ופחות לגידול בחצר למשל, אבל מדובר בכלב שלא כל אחד יכול להסתדר איתו. המשקל הממוצע שלו נע בין 1.5 ל – 2.5 קילו. כך שאתם יכולים בקלות לחשוב שמדובר בכלל בבובה. הוא קטן ומתוק ולפעמים הוא גם יודע לשמור על הבית, אז כדאי שתיקחו זאת בחשבון.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת אילו גזעי כלבים הכי מתאימים לגידול בבית. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים להיות בטוחים שתוכלו לבחור את הגזע שבאמת מתאים לבית.

גזע כלבי בית

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו