אילו חיות מתרוצצות לכם בחצר הבית והאם ניתן לדאוג להדברה

לחצר הבית שלכם יש המון חלקים נסתרים, ומבלי לשים לב חיות רבות שונות ומגוונות יכולות למצוא את דרכן לשם ולהרוס לכם את הצמחייה. חשוב שתדעו מה עלול להופיע ומה ניתן לעשות לגבי זה. חלק תוכלו לעשות בעצמכם, חלק בעזרה מקצועית, אך בכל אופן, יש מה לעשות עם התופעה.

 

אוכלי הצמחים

בחצר הבית בדרך כלל יש שלל צמחים, וצמחים וחוץ כידוע מזמינים אליהם כל מיני מזיקים שונים, ואחת הבעיות הגדולות אלו מזיקים שאוכלים את הצמחים. לעיתים תגדלו בחצר שלכם פרחים או אפילו פירות או ירקות, וכולם עלולים לסבול גם מריסוס חומרים. חשוב למצוא שיטת הדברה שלא תהרוס את המערכת האקולוגית כדי שהצמחייה שלכם תפרח.

 

כנימות

כנימות עלולות להיות מטרד חריף שמצריך הדברה מקצועית, הן מופיעות בדרך כלל כשחם והטמפרטורה עולה, יש סוגים שונים שלהן, לרוב הן מסתתרות בקצוות של ענפים חדשים, אך לא רק שם. העלים מסתלסלים ומתעוותים, וצבע הצמחים משתנה. הצמחים מאבדים מהחיוניות שלהם מכיוון שהכנימות מוצצות את הסוכרים מתוך הצמחים דרך העלים שלהם.

 

נמלים על הצמחים

כשיש נמלים בחצר, זה מצביע על כך שיש כנימות בצמחים בכמות גדולה. הכנימות מפרישות את הסוכרים בצורת מעין טל דבש וזה מושך לשם את הנמלים שניזונות מכך. לכן שימו לב, כאשר אתם רואים הרבה נמלים בגינה בחצר שלכם, זה בדרך כלל סימן לכנימות.

 

זחלים ותולעים

זחלים ותולעים אוכלים את הצמחים ועושים חורים בעלים, כל צמח, כל עלה, בלי הפסקה, מחסלים והורסים עוד ועוד מהצמחים. ניתן לנער את הצמח בכדי שהם יפלו, או באופן אגרסיבי יותר ניתן גם לגזום את הצמח. ניתן גם לגזום ענפים עליהם ראיתם אותם ומהר לזרוק אותם לפח בכדי לעצור את התופעה במהירות האפשרית.

 

חלזונות ושבלולים

בדרך כלל החורף מגיע ואיתו גם עונת החלזונות והשבלולים שאוכלים את הצמחים והירקות, בכדי להפטר מהם אפשר להוריד אותם ידנית, לשטוף את הצמחים, לחפור בורות עם שאריות של ירקות ואז לאסוף את המכרסמים שהופיעו שם. ניתן גם לשים פסי נחושת שמסתבר והם אינם אוהבים לבוא במגע איתם וזה יוכל לעזור לכם להיפטר מהבעיה.

 

הדברה עצמאית

מעבר להדברה מקצועית שתוכלו להזמין למקרים חמורים, יש גם דברים רבים שתוכלו לנסות לעשות בעצמכם נגד כל מיני סוגים מהמזיקים. כף חומץ עם ליטר מים למשל, זה דבר שיוכל לעזור לכם עם הנימות והנמלים. אבקת סודה לשתייה עם מים תוכל לעזור עם תולעים וזחלים. ואפילו שטיפת הצמחים עם סבון פשוט, תוכל לעזור להם להיפטר מהרבה מזיקים.

 

ניתן לדאוג להדברה

בסופו של דבר, יש המון סוגים של מזיקים שעלולים להיות בחצר שלכם, בעיקר אם יש לכם גינה שאתם מגדלים בה כל מיני דברים שונים. אך לבעיות הללו יש מענה, חברות הדברה מספקות שירותים גם לצרות האלו, ולא תצמיד פתרון ביתי יספיק, אין שום בעיה ליצור קשר עם מדבירים שיבואו לתת לכם שירות יעיל ואיכותי ויעזרו לכם להפטר מהצרה. לפרטים נוספים כנסו לאתר cobra1.co.il.

תולעים

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו