אילו צמחים גדלים בגידול הידרופוני?

גינות ביתיות זו אפשרות שלא הייתה זמינה לאנשים שלא החזיקו בבית פרטי. מה ששינה את המצב הזה הוא הגידול ההידרופוני שמאפשר לכל אחד מאיתנו לגדל במרפסת מגוון צמחים. אם אתם לא יודעים על מה מדובר, אנחנו כאן כדי להסביר לכם מהו הגידול ההידרופוני, איך הוא יכול להיות רלוונטי אליכם, והכי חשוב, אלו צמחים גם אתם תוכלו לגדל בבית בעזרתו.

 

גידולים על בסיס מים

הגידול הקלאסי שאותו אנחנו מכירים הוא גידול של צמחים בעזרת אדמה, כאשר ההשקיה היא הפעולה היחידה שאנחנו צריכים לעשות. גידולים הידרופוניים, כפי שניתן להבין מהשם שלהם משנים את המשוואה הזו https://www.hydroshop.co.il. בגידולים הללו המים הם המשאב שעל בסיסו אנחנו מגדלים את הצמחים שלנו.

גידול הידרופוני ביתי מחזיק במספר יתרונות על פני הגידול הקלאסי. מעבר לעובדה שמדובר על גידול נקי הרבה יותר, ניתן לעשות אותו גם אם החלל שיש לכם הוא קטן כמו למשל גידול במרפסת. חשוב להבין שבעזרת הגידול הזה ניתן לגדל לא מעט צמחים, ואם אתם חושבים על האופציה הזו, אנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר רעיונות. כדי לגדל אותם כל מה שאתם צריכים זו מערכת ביתית לגידול הידרופוני.

עשבי תיבול

עשבי תיבול נחשבים עשבים פופולריים מאוד לגידול בגינות ביתיות, ובדיוק כמו שניתן לגדל אותם בעזרת גידול קלאסי, כך גם ניתן לגדל אותם בעזרת גידול הידרופוני, רק שפה אתם מרוויחים את כל היתרונות שיש לצורת הגידול הזו.

 

עלים ירוקים

עלים ירוקים כמו חסה או פטרוזיליה עולים לא מעט כאשר אנחנו קונים אותם בסופר, אבל מצד שני יש להם הרבה יתרונות מבחינה בריאותית וקולינרית. הפתרון לזה הוא פשוט לגדל אום בעצמכם בעזרת מערכת הידרופונית. בניגוד לצמחים אחרים, העלים הללו גדלים יחסית מהר כך שאפילו לא תצטרכו להמתין יותר מידי זמן.

 

עגבניות שרי

עגבניות שרי הם עגבניות שאהובות מאוד על הישראלים, ובעזרת הגידול ההידרופוני יש לכם הזדמנות לגדל אותן במרפסת שלכם. כדי לגדל את העגבניות יש צורך במערכת מתאימה וקצת סבלנות, אבל מהר מאוד גם אתם תוכלו להנות מעגבניות שרי שאותן גידלתם בכוחות עצמכם.

צמחים גדלים

צמחי נוי

גם אם הגינה שלכם היא לצרכי נוי בלבד, עדיין הגידול ההידרופוני יכול לתרום לכם לא מעט. בערת מערכת מתאימה תוכלו לגדל בבית שלכם צמחי נוי שיהפכו את המקום שבו המערכת נמצאת להרבה יותר יפה.

 

לסיכום

הגידול ההידרופוני מאפשר לכל אחד לגדל בבית מגוון צמחים. העובדה שהגידול נעשה בעזרת מים בלבד הופכת אותו להרבה יותר נקי, וכמובן כזה שצורך הרבה פחות שטח. לא משנה האם תבחרו לגדל צמחי נוי בלבד, עגבניות שרי או דווקא עשבי תיבול, בשביל כל אחד מהגידולים הללו אתם לא צריכים שום דבר מעבר למערכת גידול הידרופונית. זכרו לקנות מערכת איכותית שתיתן לכם תוצאות.

צמחים גדלים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו