אילו רהיטים לגינה לא מתלכלכים משיערות הכלבים?

הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם. הכלבים היו אחת החיות הראשונות שבויתו, והם הולכים לצד האדם כבר אלפי שנים. הכלבים הם ללא ספק חיית המחמד הפופולרית והאהובה ביותר. יש לא מעט סוגי כלבים בגדלים שונים ולמטרות שונות, ונראה שאין הרבה אנשים שלא אוהבים כלבים. אם גם לכם יש כלב בבית, או יותר נכון בגינה, אתם יודעים שיש כמה אתגרים בגידול הכלב.

אחד האתגרים העיקריים הוא הפרווה של הכלב שלנו. הכלבים נוהגים להשיר שערות בכל מקום שבו הם מסתובבים, מה שמייצר לנו לא מעט עבודת ניקיון. גם אם הכלב שלכם נמצא בגינה ולא נכנס לבית, סביר להניח שהוא מלכלך את ריהוט הגינה. אם אתם רוצים כלים להתמודד עם הבעיה הזו, הגעתם בדיוק למקום הנכון.

 

הכלב והגינה

מכיוון שלכלבים יש נטייה לפגוע בריהוט הבית, יש לא מעט אנשים שלא מכניסים את הכלבים שלהם הביתה בלי השגחה צמודה ומשאירים אותם בגינה. הגינה הופכת לממלכה הבלעדית של הכלב, והוא משתולל ומשחק בה כרצונו.

זה כמובן יוצר לנו בעיה עם ריהוט הגן שחשוב לנו לשמור עליו שלם, נקי, ומזמין. אז מה עושים? הכנו כאן בשבילכם מדריך קצר שיסייע לכם לפתור את הבעיה אחת ולתמיד. תכנים נוספים הקשורים לגידול כלבים תוכלו למצוא בקישור הזה https://hapina-shel-michal.co.il.

ריהוט גן

 

רהיטי גינה שלא מתלכלכים משיערות כלבים

באופן כללי ניתן לומר שלא מייצרים קטגוריה כזו של ריהוט גינה, אך ניתן להסתדר בלי בעיה. אם יש לכם כלב בחצר אנו ממליצים בחום להימנע מריהוט גינה עם ריפודים עבים וציפויים עשויים בד.

על ריהוט כזה השערות של הכלבים נוטות להידבק וקשה מאוד להסיר אותן אחר כך. ריהוט גינה מפלסטיק יעשה את העבודה. ברוב המקרים הרוח תעיף לבד את שערות הכלבים, ובמקרה שהיא לא תעשה את זה, יהיה קל מאוד לנקות את הריהוט.

 

איך נשמור על ריהוט הגינה מהכלב?

לצד קנייה מראש של רהיטי גינה מפלסטיק, חשוב לדאוג לכך שהכלב לא ירצה להתקרב לריהוט הגינה שלנו וכך למנוע ממנו ללכלך את הריהוט. כדאי ליצור לכלב מתחם קטן ומפנק משלו שבו יהיו מיטה וכמה רהיטים ישנים שעליהם הוא יכול לשחק ולקפוץ.

מומלץ גם לכסות את רהיטי הגינה כך שהם יהיו מוגנים. בנוסף, ניתן לאלף את הכלב שהוא לא מתקרב לריהוט הגן, או להשתמש בתרסיס ריח שירחיק אותו מהריהוט.

ריהוט גן

 

איך לנקות שיערות של כלב?

אם בכל זאת יש לכם ריהוט רגיל בגינה, והוא התלכלך משערות של הכלב שלכם, ישנן כמה שיטות לנקות אותו. ניתן להשתמש בכפפה  חד פעמית רטובה לאיסוף השערות, או ברולר ייעודי עם ראש דביק

סיכום

עם קצת תכנון ומחשבה ניתן לרכוש ריהוט גן שלא יתלכלך מהשערות של הכלב. בנוסף, חשוב ליצור לכלב אלטרנטיבה מפנקת לריהוט הגן.

ריהוט גן

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו