ארבע דרכים לעצב את הסלון בהשראת הפאנג שוואי

הפאנג שוואי, אומנות העיצוב המבוססת על עקרונות חוקי החלל העתיקים של סין, הפכה פופולרית ביותר בקרב מעצבים. על ידי שימוש בחוקי הפאנג שוואי, ניתן לתת לסלון שלכם מראה ומרגש ייחודי. הנה ארבע דרכים בהם ניתן לעצב את הסלון כך.

סלונים מעוצבים בהשראת שיטת הפאנג שוואי, השיטה הסינית העתיקה שחולשת על השפעת החלל על האנרגיות הזורמות בו, הפכו בשנים האחרונות למבוקשים מאוד. זאת מכיוון שאת השיטה העתיקה ניתן ליישם כדי לנשום בסלון אנרגיה ייחודית, המשלבת מראה ופונקציונאלית יחדיו. אך כיצד ניתן להשתמש בשיטה זו?

 

הבינו את החלל העומד לרשותכם

אחד העקרונות החשובים ביותר בפאנג שוואי היא שליטה בחלל הבית שלכם. עליכם להבין כיצד אתם בדיוק משתמשים בסלון שלכם וכיצד הרהיטים שנמצאים בו או אלו שאתם מעוניינים לקנות ישתלבו בחלל זה. הבינו בדיוק מהי ה"רוח" שעומדת מאחורי הסלון שלכם, מי ישתמש בו ומתי, ואיזה רושם אתם מעוניינים להשרות על השוהים בו. כך תוכלו להתחיל ליישם את הפאנג שוואי בסלון שלכם.

 

התחשבו בזרימת התנועה

אלמנט חשוב נוסף בפאנג שוואי היא זרימת התנועה בחדר, המשקפת את האנרגיות שנמצאות בו. הפאנג שוואי דוגל בתנועה חופשית וללא מעצורים, והאופן בו תסדרו רהיטים צריך לשקף זאת. עצבו את הסלון כך שלכל רהיט תהיה גישה ללא הפרעה, וכך שדרי הבית והאורחים יוכלו להסתובב בו מבלי כל צורך לעצור או לדלג מעל רהיט כלשהו.

 

התחשבו בצבע

גם לצבע יש מקום חשוב בפאנג שוואי, וכך גם בעיצוב. יש להגיע לאיזון מלא בין צבעוניות הנמצאת במקומות הנכונים להעדר צבע במקומות אחרים. הצבע של כל רהיט ופריט בסלון צריך לשקף את התחושה ואורך הרוח שהוא אמור להשרות על המתבוננים בו, ועליו גם להשתלב באופן הרמוני עם הרהיטים האחרים שבקרבתו ועם צבעם של הקירות. לעיתים תצטרכו להשאיר נקודות ללא צבע בסלון, כדי למנוע התנגשות בין צבעים שאינם תואמים.

 

השתמשו בצמחים ומראות

לפי הפאנג שוואי, החדר צריך להיות סוג של ישות חיה, ודבר זה ניתן להשיג תוך כדי שימוש בצמחים ובמראות. נוכחותם של צמחים נותנת אנרגיה מלאת חיות לחדר, ואילו מראות יכולות להרחיב את החלל שנמצא ברשותכם, ובכך לסייע לזרימת תנועה נכונה בחדר. חשוב שהצמחים יהיו בריאים ושהמראות ישמרו נקיות, כדי שהשימושיות שלהן תישאר מיטבית.

 

פאנג שוואי – שילוב של רוח וחומר

עם שימוש בטכניקות האלו לעיצוב הסלון שלכם, תמצאו שהחלל שעומד לרשותכם, שפעם אולי היה חסר חיות וקודר, יהפוך לחי, בריא ונעים בהרבה. זרימה חופשית של תנועה ואנרגיה בסלון שלכם תהפוך את החדר למרכזו האמתי של הבית, ולמקום בו כל דרי הבית ייהנו לשהות בו. תנו לשיטה העתיקה הזו הזדמנות – אלפי שנים של היסטוריה ומיליארד סינים לא טועים!

לעצב סלון

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו