3 טיפים לבחירת מלונה לכלב שתתאים לו למשך שנים

מלונה היא אחד מהמוצרים הכי פופולאריים שנקנים עבור כלבים מידי שנה – אך לא כולם בוחרים אותן נכון. במאמר זה ניתן לכם 3 טיפים עבור בחירה של מלונה שתתאים לכלב שלכם גם כשהוא גור וגם בחייו הבוגרים. מה צריך לבדוק, ואיפה מומלץ לחפש כל הפרטים כאן.

 

קחו בחשבון את גודל הכלב

הדבר הראשון שחשוב שתבינו הוא מה יהיה הגודל הסופי של הכלב שלכם. בעיקר אם מדובר בגור צעיר שאימצתם או הבאתם מבית גידול, חשוב שתבינו מה יהיו המימדים הסופיים שלו בכדי שתוכלו להתאים לו מוצרים לכלבים בכלל וכן מלונה שתלווה אותו למשך שנים רבות. במידה והכלב שלכם הוא מגזע מסוים, תוכלו לברר באינטרנט מהו הגודל הממוצע של הגזע הזה. במידה והכלב מעורב, תוכלו לשאול את הוטרינר שלכם, שידע לענות פחות או יותר על גודלו העתידי לפי מספר סממנים שונים.

כלל האצבע הוא שהכלב אמור להיות מסוגל לעמוד בכלוב, לשכב, לשבת, ולהסתובב סביב עצמו. במידה ויש לכם גור שעומד לגדול המון, חשוב להניח במלונה שלו כרית או משהו שימלא את רוב המקום, כך שהכלב ירגיש שהוא מכורבל ובטוח עד שהוא יגדל לתוך הכלוב וימלא אותו באופן פרופורציונלי.

כֶּלֶב

התאימו את המלונה אל אופי הכלב

ככל שתבלו יותר זמן לצד הכלב שלכם כך תוכלו להבין את האופי שלו. ישנם כלבים שמחפשים מקומות חשוכים וקטנים, בהם הם יוכלו להצטנף – כמו שהם היו עם אמא שלהם או האחים שלהם. וישנם כלבים שאוהבים מרחבים, אור שמש, ולא מחפשים להתחבא ולשכב במקום קטן. תוכלו לבחור מלונה עם פתח גדול שיכניס הרבה אור או אפילו חלון קטן עם רשת סורגים, או לחילופין מלונה שכאשר השמש לא יוקדת עליה היא מקום מושלם עבור הכלב שלכם להצטנף בו. ככל שתתאימו את המלונה יותר טוב לכלב שלכם ולאופי המיוחד שלו כך היא תשרת אותו במשך שנים והוא ישמח להיכנס אליה.

 

בחרו מלונה העשויה מחומרים עמידים

מלונה היא בסופו של יום רהיט חוץ – וכמו שאנו בוחרים רהיטי חוץ עבור הגינה או החצר שלנו, מחומרים עמידים לכל תנאי מזג האוויר – כך חשוב לבחור גם את המלונה של הכלב. ישנן מלונות העשויות מפלסטיק קשיח, אשר נחשבות עמידות למדי. ניתן גם לבחור מלונת עץ בהנחה שהעץ איכותי והגימור שלו מיוצר כך שיהיה עמיד למזג אוויר משתנה.

 

המלונות של לאב דוג

לא כל חנות חיות מחזיקה במגוון רחב של מלונות כמו לאב דוג. המלונות שתמצאו באתר ובחנות לאב דוג הן איכותיות, עמידות, מגיעו במגוון גדלים, צבעים ועיצובים ויכולות לשמש את הכלב שלכם שנים ארוכות. בחנות תוכלו למצוא מגוון של מוצרים אחרים לכלבים, כמו למשל מזון לכלבים אקסלוזן, קולרים, צעצועים ומוצרי טיפוח.

 

לסיכום

כאשר אתם ניגשים לבחור מלונה לכלב שלכם, חשוב שתוודאו את הגודל הסופי אליו יגיע, תבינו האם הוא אוהב להצטנף במקומות קטנים וחשוכים או דווקא נהנה מאור שמש ומחפש לשכב תחתיה, ותבחרו מלונה מחומרים עמידים וקשיחים שיחזיקו שנים.

כֶּלֶב

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו