יש לכם נזילה בחצר – אלו הדברים שצריך לעשות כדי להיפטר ממנה

החורף בעיצומו, ויחד איתו הנזילות חוזרות לאזור שלנו. הדבר החשוב ביותר להבין ביחס לנזילות הוא שלא מדובר על גזירת גורל, ואם עובדים בצורה נכונה בהחלט ניתן להתגבר על נזילות. הדרך לעשות את זה היא על ידי איש מקצוע שמחזיק בכלים ובניסיון המתאים שיאפשר לו לסתום את הנזילה שלכם. אנחנו כאן כדי לספר לכם מה בדיוק לעשות כדי לפתור את זה.

 

הגורמים לנזילה

עוד לפני שנדבר על הזמנה של אינסטלטור בחולון בשירות 24 שעות, חשוב להבין מה בדיוק הדברים שגורמים לנזילה בחצר. שני הגורמים המרכזיים הם בעיה באיטום ונזילה מהצנרת. בעיה באיטום היא דבר מורכב יותר, והדרך היחידה לפתור אותה היא פשוט לטפל באיטום שלכם. בעיה בצנרת בדרך כלל תהיה קלה יותר לפתרון, כאשר במקרה הכי גרוע פשוט תצטרכו להחליף את הצינור הפגוע.

הגורמים לנזילה

 

איתור מקור הנזילה

הצעד הראשון באיתור הנזילה הוא להבין מה בדיוק המקור שלה. העובדה שאנחנו רואים את הנזילה אצלנו בחר לא אומרת שזה המקום שבו הנזילה מתחילה. בלי שמאתרים את מקור הנזילה אי אפשר לטפל בה, לאור העובדה שהיא פשוט תחזור לאחר שנבצע את התיקון הנקודתי. לעיתים יש צורך להשתמש בציוד מיוחד, בעיקר במקרים שבהם מקור הנזילה נמצא בעומק הצנרת או מאחורי קיר.

 

סתימה ותיקון

לאחר שהבנתם מה בדיוק המקור של הנזילה איש המקצוע שהזמנתם יטפל בה. אם מדובר על בעיה באיטום יש להזמין מומחה מיוחד לתחום הזה, ואילו במקרים שבהם הבעיה היא בצנרת האינסטלטור יוכל לפתור אותה. הסתימה צריכה להיעשות בצורה שתאפשר לה לעמוד בלחץ המים כדי שלא תמצאו את עצמכם תוך זמן קצר שוב באותו מצב.

 

בדיקת חוזרת

אחרי שסתמתם את הנזילה והכל בא על מקומו בשלום, חשוב לבדוק שהסתימה אכן הועילה. הדרך לעשות את זה היא להציף את המקום שבו הייתה הנזילה בכמות גדולה של מים ולוודא שאכן הנזילה לא חוזרת. אל תהססו לדרוש מבעל המקצוע שביצע עבורכם את הסתימה לבצע את הבדיקה הזו כדי לוודא שהוא אכן עשה את העבודה כמו שצריך.

 

בעל מקצוע מיומן

הדבר האחרון שחשוב לנו לומר לכם הוא להזמין איש מקצוע איכותי על מנת לטפל בסתימה. פתיחה של סתימה יכולה להיות מלאכה מורכבת, ולא כל אחד מחזיק בציוד המתאים שמאפשר לו לבצע את הפעולה הזו. לפני שאתם מזמינים איש מקצוע וודאו שהוא יכול לתת מענה לנזילה מהסוג שיש אצלכם בחצר.

 

לסיכום

נזילה בחצר היא לא דבר נדיר, במיוחד כאשר אנחנו נמצאים בחודשי החורף. הדרך הנכונה להתגבר על הנזילה היא קודם כל לאתר את המקור שלה ורק אחר כך לטפל בה בצורה ישירה. חשוב להזמין איש מקצוע שיטפל בנזילה שלכם ולדרוש ממנו לבצע בדיקה לאחר שהוא מסיים לטפל בנזילה.

בעל מקצוע מיומן

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו