האם ניתן להרחיק יונים מריהוט גן בצורה חשמלית?

אם יש לנו גינה או מרפסת, אנחנו אוהבים לצאת אליה לספוג קצת את חום השמש, אך לרוע המזל לפעמים גם היונים חשבו על אותו רעיון והיא לפעמים משתלטת על הגינה או המרפסת שלנו. רובנו לא רוצים לפגוע ביונים, אך הנוכחות שלהן לפעמים יכולה להרתיע רבים מאיתנו וגם להרוס את הריהוט שלנו. אז איך נוכל להרחיק את היונים מהריהוט שלנו? והאם ניתן לעשות זאת בדרך חשמלית?

 

למה היונים בכלל מבלות במרפסת שלנו בכלל

סיבות לקינון יונים יכולות להיות בגלל מרפסת מבולגנת, מרפסת שיש בה או מוקפת בהרבה צמחייה או מרפסת ריקה. מרפסת מבולגנת היא אחת הסיבות העיקריות שנראה יונים שמבלות אצלנו. אם המרפסת שלנו מכילה ציוד, או שיש בה ריהוט, או היא עמוסה בכל דבר כזה או אחר, היונה תחפש פינה למחבוא וצל והיא תמשך למרפסת שלכם ותמצא בה בית.

נסו לארגן את המרפסת שלכם ולראות מה מצב היונים. אם המרפסת שלכם כוללת צמחיה רבה, זה עלול להטעות את היונה ולתת לה מצג שהריהוט שלכם הוא חלק מהטבע והיא תרצה להקים שם את ביתה. אם המרפסת שלכם ריקה, היונה תרצה מקום שקט ותבלה במרפסת שלכם כמקום מסתור.

 

הרחקת יונים חשמלית – יעילה ובטוחה

דוקרנים ורשתות הם אמצעים טובים להרחקת יונים, אך כיום קיימים פתרונות נוספים שמאוד ירתיעו את היונים המסתובבות אצלכם. חשוב מאוד להיוועץ באיש מקצוע או להשכיר את שירותיו לפני שמשתמשים בחלק מפתרונות כמו למשל הרחקת יונים חשמלית. מערכת חשמלית היא פס אלקטרוני עם זרם חשמלי חלש, הפס מפיק שוק חשמלי קל כאשר יונה נוחתת בשטח.

השוק החשמלי לא מזיק והמערכת עצמה כמעט ולא נראית לעין. אמצעי זה הוא אמצעי יעיל, אך חשוב התקנה של איש מקצוע וגם בדיקה שהמערכת עובדת קשורה ולא נגרם קצר חשמלי. אם אתם שואלים את עצמכם איך להיפטר מיונים במרפסת  זה הוא אמצעי חכם שמחזיק לאורך זמן ולרוב לא תמצאו את היונים שלכם מזיקים לריהוט הגן שלכם שנית.

 

שיתוף פעולה עם השכנים

אם יש לכם שכנים שהיונים בשכונה מטרידות גם אותו, תוכלו לנסות להציע לו שיתוף פעולה וכך להתחלק אתו בעבודה ולשתף פעולה על מנת להרחיק את היונים. שווה לכם להציע לשכן שלכם את שיתוף הפעולה, כי דבר זה יכול להועיל קודם כל לשניכם, ודבר שני, תוכלו להשתתף יחד בעלות וכך להוזיל משמעותית את מחיר העבודה מול בעל המקצוע וכך כולם מרוצים.

 

לסיכום

יונים יכולות להיות מטרד רציני עבורנו ועבור הריהוט גן שלנו. אחת מהדרכים היעילות ביותר להרחקת יונים היא באמצעות מערכת חשמלית אשר נותנת שוק חשמל ליונה שנוחתת על המרפסת וכך מרתיעה אותה לחזור אל המרפסת שלכם ולבנות שם את ביתה. מומלץ להיוועץ באיש מקצוע אמין ומקצועי כדי למנוע תקלות אפשריות עם החשמל וכך להבטיח בטיחות מקסימלית.

יונה בגן

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו