איך תהפכו את הבילוי במרפסת למפנק במיוחד

כמה כיף שיש מרפסת, בה תמיד נוכל לשבת, גם בקיץ וגם בחורף. כיצד נהנה מכל ימות השנה במרפסת הבית? פתרונות הצללה מעולים שעושים את העבודה הכי טוב. חממו לעצמכם כוס תה או מזגו קולה קרה לכוס, אתם מוגנים מהשמש.

אנחנו מזמינים אתכם לפנק את עצמכם באמת, כמו שמגיע לכם. מרפסת הבית צריכה להיות נעימה ומזמינה, בה תוכלו לשבת שעות מבלי לחשוב על הזמן שחולף לו לידכם. פתרונות הצללה עושים את כל ההבדל, בין אם מדובר בהתקנת סוככים, פרגולות, רשת צל או כל פתרון הצללה אחר. במה כדאי להשקיע את כספנו? האם יש פתרון הצללה טוב מהאחר לצד הדרומי של הבית? כל המידע על פתרונות הצללה שמגוננים מהשמש ומהקרינה.

 

מרפסת מוגנת מהשמש ומעוצבת

בשנים האחרונות, כולנו הרבה יותר מודעים לנזקים השונים שעשויים להיגרם מחשיפה מוגברת לשמש. אם אתם גרים בצד הדרומי של הבניין, לא צריך לספר לכם על כמויות השמש שאתם סופגים במהלך היום. בעוד שהכלבים שלנו אולי ייהנו מהתרפקות תחת קרני השמש, עבור בני האדם שמש עשויה ממש סכנה (אגב, גם עבור כלבים).

כיצד נתגונן מהשמש, ובמקביל גם נהפוך את המרפסת למעוצבת מאוד? מומלץ לבדוק תמיד את הנושא של פתרונות הצללה, אותם ניתן לרכוש או במחירים של מאות שקלים, או במחירים של אלפי שקלים. באופן כללי, ככל שפתרון ההצללה שלכם יצטרך לכסות שטח רב יותר, כך מחירו יהיה יותר גבוה.

 

מחירי פתרונות הצללה

אין ספק, טווח המחירים הוא מאוד רחב, מה שתמיד יצריך ממכם בדיקה מקדימה של אפשרויות ההצללה. למשל, תוכלו להחליט שאתם לא גורעים הרבה מהתקציב ותתקינו לכם רשתות צל. רשתות צל ניתן לרכוש החל ממחירים זעומים של 7 ₪ למטר, בעוד שחלק מהאנשים בכל מקרה תמיד יעדיפו להתקין 2 שכבות.

במילים אחרות, אם יש צורך ברשת צל של 10 מטרים, מומלץ יהיה להזמין 20 מטרים רבועים של רשת צל, אותם יהיה אפשרי להתקין האחת על השנייה. באופן הזה, ההגנה מהשמש תהיה הרבה יותר טובה. אם אתם רוצים מרפסת באמת מעוצבת, תמיד תוכלו להתקין פרגולות תלויות.

 

פרגולות תלויות במרפסת

פרגולה תלויה היא פתרון הצללה פנטסטי, ותמיד יהיה עליכם לוודא כי אכן ההתקנה היא אפשרית. כיצד מוודאים? www.tranquilo.co.il עומדים לשירותכם, לא משנה איזה פתרון הצללה תצטרכו להתקין. לאחר ייעוץ של אנשי מקצוע בתחום ההצללה, גם אתם תהיו מוגנים מהשמש תוך כדי שהמרפסת תהפוך להרבה יותר נעימה וממגנטת ישיבה ארוכה.

תוכלו להתקין פרגולת עץ או פרגולה אלומיניום, סוככים מתקפלים, סוככים אשר נעים בתוך מסילות (יקרים יותר), מרקיזות ועוד. מרקיזה, עבור מי שפחות מכיר, היא פתרון הצללה פנטסטי ומאוד נפוץ, שגם מתקפל בקיץ (או מתי שתבחרו).

מבנה מקורה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו