הדרך הטובה ביותר להשתמש במעשנת בשרים בגינה שלכם

שימוש במעשנה בגינה שלכם עשויה להיות משהו שאתם רוצים לברר עליו לפני.

האם זה בטיחותי? האם יש סיבות לא לעשות זאת? נתחיל בלהגיד שהכל בסדר, כמובן שאפשר להשתמש במעשנת בגינה, אבל כן יש דברים שאתם צריכים

לשים לב אליהם.

במאמר הזה ניתן לכם מעט רקע על מעשנות, איך מעשנה עובדת, סוגי מעשנות ודברים שכדאי לכם לשים לב אליהם:

 

איך עובדת מעשנה?

העניין אם מעשנה הוא שהיא משמשת בדרך כלל ורוב הזמן לבישול ארוך לבשרים. הפעולה של המעשנה היא בישול הבשרים באמצעות העשן שמפיקה המעשנה, כל זאת לטווח זמנים יחסית ארוך של כמה שעות.

הבישול הארוך של הבשרים נותן להם טעם ייחודי מעושן ועסיסיות שלא קיימת בדרך כלל בבשרים שמתבשלים באורח רגיל, ולא באמצעות מעשנה.

לכן אם אתם מחפשים להכין אסאדו למשל באופן איכותי, או כל סוג בשר ארוך שמיועד לבישול ארוך, לא כל בשר מתאים למעשנה, למרות שכן אפשר להשתמש במו למגוון של צרכים, אז בהחלט כדי לכם לשקול לרכוש מעשנה.

 

סוגי מעשנות

בעיקרון ישנם מבחר מעשנות בשרים שמתאימים לכל צורך ותקציב. יש מעשנת פחם ומעשנת גז למשל.

ההבדל די אינטואיטיבי וקל לתפיסה. מעשנת פחם למשל כמובן פועלת באמצעות החום שמפיקים הפחמים, העשן מביא את הבשר לבישול והטעם המיועד של מעשנות.

שימוש במעשנת פחם נחשבת למקצוענית ואולי הטובה ביותר לעישון בשרים.

מעשנת חשמלית תהיה קלה יותר לשימוש, לא צריך פחם, רק מקור חשמלי, המקור להפקת החום בשביל המעשנה ובישול הבשר.

מעשנת גז בסיסה הוא בגז, פשוטה לתפעול. יש שיגידו שהטעם של מעשנות הגז והחשמל פשוט לא בליגה של מעשנת פחם, שאף על פי שהיא דורשת יותר עבודה, אפילו הרבה יותר עבודה, הטעמים שמעשנת פחם מעניקה פשוט שווים את זה.

 

שימוש במעשנה בגינה – למה יש לשים לב

כשאתם מפעילים את המעשנה בגינה אתם צריכים לשים לב לכמה דברים. אם אפשר כמובן לשים אותה במקום בו אין דברים דליקים, זה הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות. אין סיבה שיקרה משהו קיצוני, אבל כאמצעי בטיחות, אנחנו ממליצים לכם להציב אותה במקום אסטרטגי.

בנוסף לכך שימו לב שייתכן והמעשנה שלכם תפיק עשן באורח שעשוי להפריע באופן כזה או אחר לשכנים שלכם. לכן, שימו לב שכשאתם משתמשים במעשנה, שאתם מתריעים בפני השכנים שלכם, ובנוסף לכך שהמעשנה תהיה לא בקרבת החלונות של הבתים שלכם.

 

סיכום – איפה למצוא מעשנה איכותית

מעשנה טובה יכולה לעלות אלפי שקלים. ישנם מעשנות שגם עולות באזור ה- 1000, למי שפחות רוצה להשקיע במעשנה שהוא רוכש.

תוכלו למצוא מגוון של מעשנות, גז, חשמל ופחמים, המתאימים למגוון צרכים. יש בארץ עסקים שמוכרים אותם ויכולים לשלוח אותם ישירות אל הבית שלכם, ויש כאלו שמתעסקות ביבוא ויוכלו לארגן לכם מעשנות מיוחדות שאי אפשר למצוא בארץ היום.

 

נתח מעושן

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו