הילדים רוצים חיית מחמד ואתם פחות? הנה 4 חיות מחמד קלות לטיפול

קודם הם זוחלים, אך כך מתחילים ללכת על שתיים ואז מגיע השלב הבעייתי מכל – הם רוצים חיית מחמד. הורים שפחות מעדיפים לגדל חיית מחמד בבית יכולים למצוא את עצמם בבעיה: מצד אחד, יש להם את הסיבות שלהם לא לאמץ אל המשפחה חיית מחמד חדשה, אך מהצד השני הם רוצים לשמח את הילדים שלהם. במאמר הבא נסקור 4 חיות מחמד, שלא קשה בכלל לטפל בהן. 

 

חיות מחמד – לא בהכרח כאב ראש

כשילד בא אל אחד ההורים שלו עם בקשה לאימוץ חיית מחמד, הורים שפחות מתחברים לחיות כאלו יכולים לחטוף חום. רק המחשבה על ההוצאות הכספיות, על הריח של חיית המחמד ועל החבר החדש במשפחה יכולה להפחיד אותם.

לפני שאתם מתחילים לפתח אנטי נגד חיות מחמד או שוללים במקום את הבקשה, תופתעו לשמוע שאימוץ חיות מחמד הוא לאו דווקא עניין שצריך להסב לכם כאב ראש. עם החיות הנכונות שתבחרו, יחד עם ביקורים מדויקים בחנויות החיות המתאימות, כמו חנות חיות בפתח תקווה, תוכלו למצוא חיה שתתאים גם לכם וגם לילדים שלכם.

ילדים רוצים חיית מחמד

הנה 4 חיות מחמד שקל לטפל בהן:

 

אוגרים

אוגר הוא אחד מחיות המחמד הפשוטות ביותר לגידול ולטיפול. האוגר היא חיה קטנה, שמבלה את מרבית הזמן שלה בתוך כלוב לאוגרים. מכיוון שהוא נמצא בכלוב במרבית הזמן, אתם לא צריכים לדאוג מצרכים שהוא יטיל במקומות שונים בבית או מהסתובבויות שלו בין הרגליים. מבחינת מזון ושתייה קל מאוד לגדל אותו להיות עליו בבקרה.

 

דגים

אחד היתרונות המרכזיים בדגים, שמגודלים באקווריומים בגדלים שונים, הוא העובדה שמדובר בחיות שאינן מרעישות. הדגים שוחים להם בשקט במים, כאשר מכם נדרש להאכיל אותם ולנקות את האקווריום שלהם אחת לתקופה בלבד. בנוסף, מכיוון שיש זנים ומיני דגים מגוונים, תוכלו לתת לילד שלכם לבחור את הדג שהוא הכי מתחבר אליו.

ילדים רוצים חיית מחמד

חתולים

במקרים בהם הילד שלכם מעדיף לא להתפשר על אוגר או דג ורוצה חיית מחמד שהשטח בו היא נמצאת אינו תחום, חתול יכולה להיות אופציה טובה. החתול נחשב לחיה שמתחברת בצורה טובה עם בני האדם וקל לגדל אותה יותר מכלב.

 

שרקנים

עוד חיה שגדולה יותר מהאוגר וניתן לגדל אותה בצורה טובה בבית היא השרקן, שנחשב לבעל חיים חברותי מאוד. אם אתם מתכננים לגדל שרקן, תצטרכו לוודא שהילד שלכם באמת חפץ בו ומעוניין להשקיע בו ולהראות כלפיו את האהבה שהוא צריך.

 

סיכום

ככל הנראה כלב הוא חיית המחמד המוכרת ביותר, אבל אם הילדים שלכם מבקשים לאמץ בעל חיים אל המשפחה ואתם לא כל כך רוצים, תדעו שיש עוד בעלי חיים שניתן לאמץ ולגדל בצורה הרבה יותר נוחה, שקטה ופשוטה, כמו הארבעה שהזכרנו מקודם.

ילדים רוצים חיית מחמד

 

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו