הכירו את שלומי מרציאנו – אדריכל ומתכנן תאורה

שלומי מרציאנו הינו אדריכל ומעצב פנים המתמחה בייעוץ ותכנון תאורה. שלומי הוא אמן עיצוב חללים מוכר שמפיל חלל גם את תנאי השטח המורכבים ביותר תחת פתרונות תכנון תאורה מתקדמים ומשיג תוצאות מושלמות על פי קונספט מדויק שתוכנן בקפידה יחד עם הלקוח תוך שימת דגש על עשרות אספקטים המרכיבים יחד סביבת מגורים ועבודה אולטימטיבית. שלומי מרציאנו – שרטטנו קווים לדמותו.

 

הקריירה המקצועית של שלומי מרציאנו

מומחי עיצוב ואדריכלות הם תוצר של כישרון טבעי מולד, עבודה סיזיפית ממושכת ולימודי מקצוע מקיפים. שלומי מרציאנו סיים לימודים אקדמיים מתקדמים של הנדסאות אדריכלות ולאחר מכן תיעל את הידע המקצועי פלוס הכישורים המפותחים לניהול וליווי של תכניות עיצוב מורכבות במגוון פרויקטים עבור גופים מסחריים וציבוריים בסדר גודל מרשים.

לאחר התנסות מעשית מעמיקה בעולם העיצוב הכיר שלומי מרציאנו בצורך למלא את החסר בתחום תכנון התאורה בעולם עיצוב הפנים ואדריכלות מבנים. התשוקה להטמעת הערך החשוב הובילה את מרציאנו להקמת סטודיו לאדריכלות, עיצוב פנים ותכנון תאורה: "שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב".

 

ערך מוסף: תכנון תאורה כחלק ממעטפת שירות כוללת

שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב הינו אחד מהאדריכלים היחידים בארץ המשלב במעטפת השירותים בתחום העיצוב – תכנון תאורה כתחום התמחות ספציפי או כשירות נפרד.

התועלת המשמעותית בשירות זה הינו ההטמעה המושלמת של אפשרויות התאורה כולל שכבות תאורה בהתאמה אישית לצרכי החלל מבלי שיהוו טלאי על בסיס העיצוב הקיים. תכנון תאורה מקדים מייצר חלל מעוצב בהרמוניה מושלמת בה כל הפריטים והאלמנטים מתכתבים אלו עם אלו בדיוק ובתיאום מושלמים.

 

ידע וביטוי מעשי

על מנת להפוך לאוטוריטה במקצוע של אדריכל, שלומי מרציאנו מתכנן תאורה ממשיך להשתלם במגוון השתלמויות ולימודים מקצועיים בתחום בו החדשנות היא ערך עליון: תכנון תאורה. את הידע הרב אותו רכש מביא מרציאנו לידי ביטוי בפרויקטים הרבים אותם הוא מנהל כשהוא משלב במומחיות מערכות תאורה, פרוטוקולים עבור ניהול אנרגטי ואמצעים לתקשורת חכמה.

 

שלומי מרציאנו עיצוב פנים ואדריכלות -הסטודיו

הסטודיו של מרציאנו פועל ב-3 חטיבות שונות המסונכרנות ביניהן בתיאום מוחלט: חטיבת האדריכלות וחטיבת עיצוב הפנים לצד חטיבת תכנון התאורה.

 

חטיבת האדריכלות

צוות החטיבה עוסק בתכנון ועיצוב של מבני ציבור, מבנים לצרכי מסחר ומבני מגורים. הצוות ילווה את הלקוח לכל אורך התהליך בהתאם לדרישותיו ומילוי צרכי הפרט והכלל העתידים לעשות שימוש במבנה.

 

חטיבת עיצוב הפנים

התאמת קונספט העיצוב של פנים המבנה לאופי הלקוח ולפרקטיקה הרצויה לפי צרכיו ותנאי השטח.

 

חטיבת תכנון תאורה

שירותי תכנון תאורה מובילים למקסום חווית השהיה בתוך המבנה וליצירת קונספט עיצוב מרשים בעל אמירה ייחודית.

החלוקה לחטיבות מאפשרת קבלת מעטפת שירות הכוללת את כל צרכי חידוש ושיפוץ מבנים לצד שירות ספציפי ממוקד. תחת ניהולו של שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב פועל צוות מקצועי, ממוקד מטרה ושירותי למתן מענה מותאם אישית הכולל פתרונות יצירתיים בהתאם לסטנדרטים מסחריים ומעשיים תוך שמירה על רמת מקצועיות בלתי מתפשרת ותקשורת פנים וחוץ ארגונית מעולה בין עובדי החברה ומול לקוחותיה.

ספה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו