הכל על כלבי המלנואה

מלינואה הוא זן כלבים מבוקש במיוחד. כלבי המלינואה הם זן מסוים של כלב רועה בלגי. הכלבים האלה חזקים, ממושמעים ולכן לא מעט אנשים מעוניינים לגדל אותם. עם זאת, חשוב להבין שכלב מלינואה הם כלבים חזקים מאוד, והם גם עלולים להיות תוקפניים. את האילוף שלהם יש לבצע בצורה נכונה, כדי שתוכלו להנות מהם. כאן נספר לכם את כל מה שחשוב לדעת. 

 

מלינואה

כלב המלינואה הוא כלב מסוג רועה בלגי. הכלבים הללו נחשבים לנאמנים מאוד, קלים לאילוף וחזקים. משך חייו של כלב המלינואה הוא קצת יותר מ10 שנים, ואם תטפלו בו בצורה נכונה אתם יכולים מאוד להנות מהגידול שלו. הכלבלב שלי כאן כדי לספר לכם איך תוכלו להנות מהגידול של כלב המלינואה.

כלבי מלינואה

שימושים

כלב המלינואה נחשב לאחד הכלבים החזקים ביותר בטבע. בני האדם מצאו לו לא מעט שימושים כמו שמירה, ציד ואפילו תקיפה. במערכות ביטחוניות שונות הכלב הזה משמש במגוון תפקידים מה שמצביע כמובן על האיכות הגדולה שיש לו.

 

אילוף

עם זאת, התוקפנות של כלב המלינואה יכולה לבוא גם ביחס אליכם, ולכן לפני שאתם מכניסים את הכלב הזה לבית אתם צריכים לוודא שאתם יודעים איך לטפל בו בצורה נכונה. הכלב צריך לעבור תהליך אילוף שבו הוא יבין כיצד אתם רוצים שהוא יתנהג. בתהליך האילוף הזה כדאי לשלב גם פינוקים ולא רק לאלף את הכלב לא לבצע פעולות מסוימות.

כבלי המלינואה יעריכו את הפינוקים שלכם, וזו אחת הסיבות שתהליך האילוף שלהם יכול להיות כל כך מוצלח. באופן יחסית מהר הכלב יבין איך בדיוק הוא אמור להתנהג, ואתם תהנו מכלב ממושמע במיוחד.

כלבי מלינואה

אנרגיה

המפתח לשמירה על הכלב שלכם רגוע ונינוח הוא לתת לו להוציא בכל יום את סך האנרגיה הרצוי. כלבי המלינואה הם כלבים אנרגטיים, וכדי שהאנרגיה הזו לא תצא עליכם אתם צריכים לתת לכל להוציא אותה בדרכים נעימות יותר. טיול קצר בבוקר ממש לא מספיק לכלבים האלה, ועליכם לחשוב כיצד אתם נותנים לכלב להוציא אנרגיה במהלך היום.

מסיבה זו לא רצוי לגדל את הכלב בתוך דירה, ובית עם חצר הוא כמעט תנאי הכרחי לגידול של כלב זה. המרחב של דרוש לו כדי שהוא יוכל להסתובב ולהוציא אנרגיה.

 

זהירות

הדבר האחרון שכדאי לדעת הוא להיזהר. כלב המלינואה הוא כלב נהדר, אבל לפחות בשלב הראשוני אתם עדיין לא יכולים לדעת כיצד הוא יתנהג. במיוחד כאשר אתם נותנים לכלב להיות חופשי עליכם לוודא שהוא לא במצב שבו הוא יכול לפגוע בכם או באנשים אחרים.

 

לסיכום

כלבי המלינואה הם כלבים אהובים מאוד על בני אדם. הכלבים הללו נחשבים כקלים לאילוף, ואם תפנקו אותם כמו שצריך הם יפתחו כלפיכם נאמנות בלתי מסויגת. באילוף של הכלב תדאגו גם לפנק אותו ותנו לו להוציא מספיק אנרגיה.

כלבי מלינואה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו