המדריך המלא להרכבת ספסל נדנדה בחצר

בעזרת הכלים הנכונים והידע המתאים, גם אתם תוכלו לבנות בחצר הבית ספסל נדנדה. ספסל נדנדה בחצר הוא ריהוט גן מקסים, אותו יש לבנות באופן בטוח בלבד. לא בטוחים כיצד לבנותו? הסתייעו באנשי המקצוע הנכונים ותימנעו ממצבי ביש.

המדריך המלא להרכבת ספסל נדנדה בחצר! אתם מוזמנים "להתחמש" בכלי העבודה המתאימים, ובתום עבודה לא קשה מדי, גם לכם יהיה ספסל נדנדה בחצר הבית. אגב, מומלץ מאוד למקם את ספסל הנדנדה גם על גג הבית ובמרפסות גדולות. הנדנדה שלכם יכולה להיות תלויה, אך גם ניתן לבנות נדנדה אשר ממוקמת עם בסיס נפרד.

לקיחת מידות של ספסל נדנדה לחצר

קודם כל, חובה לקחת מידות נכונות. בכל חצר ישנו שטח נתון וקיים, בו ניתן להתקין, לבנות ולמקם רהיטי גן שונים. ריהוט גן תמיד ימוקם או ייבנה בהתאם למגבלות השטח בחצר. מבחינת מידות הנדנדה שלכם, ההמלצה היא לבנות נדנדה בעלת עומק של 70 ס"מ (אפשר גם 50 ס"מ) ומשענת גב בגובה של עד 55 ס"מ (אפשר גם 45 ס"מ).

לאחר שמדדתם נכון את המידות של הנדנדה שתיבנו, יש לבחור את סוג העץ או חומר הגלם בו תשתמשו. בנקודה זו חשוב להדגיש, יש לבחור בסוגי עץ המתאימים להיות חשופים לתנאי מזג האוויר השונים. לרוב, מקובל להשתמש בפלטה אחת של עץ (המשמשת עבור מושב) באורך של עד 2.5 מטרים. המידות של אותה פלטה בדרך כלל יהיו 5X15 ס"מ.

נדנדה ביתית

ספסל נדנדה בחצר חייב להיות בטיחותי

יש לזכור, בבואכם לבנות ספסל נדנדה לחצר, יש לקחת בחשבון את נושא הבטיחות. אם יכולות ה"עשה זאת בעצמך" אצלכם פחות חזקות, חובה להסתייע באנשי מקצוע. במידה ואת מורגלים לבנות ריהוט גן בעצמכם, אתם תצטרכו מספר כלי עבודה שאתם בטח כבר מכירים.

כלי העבודה הנדרשים עבור בניית ספסל נדנדה בחצר, הם: מסוג עגול מסוג ג'ינסו, סרט מדידה תקין, פטיש חזק, מטר מד זווית של 90 מעלות, מקדחה תקינה וגם מברגה (במידה ויהיה צורך להבריג ברגים בתוך דיבלים).

בניית ספסל נדננה לחצר

יהיה עליכם לחתוך 7 מוטות במידות של 5X10 ס"מ (על פי רוחבה של הנדנדה). לאחר מכן, בכל מוט חתוך יש לקדוח חור של 5 מ"מ. במידה וישנו הצורך ליצור תמיכה במרכז המושב, יהיה עליכם לקדוח חור גם במרכז של כל מוט חתוך.

כשכל התמיכות מוכנות, יש לחבר את המוטות של המשענת למוטות של המושב של ספסל הנדנדה. בשלב זה, יש לזכור להשאיר מיקום עבור משענת יד עתידית, אם תחליטו להתקין אחת. לאחר שחיברתם את כל המוטות של המשענת למוטות המושב של הספסל, תצטרכו לייצר חור קדיחה, ממנו הנדנדה שלכם תהיה תלויה. יש לשים לב כי הקדיחה חייבת להיות מושלמת, היות ומדובר בנושא בטיחותי. לא בטוחים כיצד להתקין נדנדת ספסל בחצר? מומלץ לא להשתפשף ולהתנסות, אך כן מומלץ להסתייע באנשי המקצוע המתאימים. בכל מקרה, בהצלחה!

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו