הסבר על לוקרים ומה השימוש בהם

אנחנו רואים אותם בבריכה, במוסדות ובבתי עסק שונים ולא תמיד אנחנו בוחנים במה מדובר ומה השימוש בהם. כדי להעלות את המודעות בכל הנוגע ללוקרים והשימוש בהם במקומות עבודה, החלטנו לכתוב מדריך שיציג בפניכם את הקופסא האישית הזו וגם יאפשר לכם לדעת כמה דברים שכנראה לא ידעתם על לוקרים עד רגעים אלו ממש. הישארו אתנו ותחכימו בנושא.

 

בואו נסביר רגע מה זה לוקר

לוקר זה תא מעוצב שמאפשר להניח בתוכו חפצים למטרות אחסון. הלוקרים משמשים אנשים רבים במקומות שונים, כאשר מקום העבודה ומוסדות חינוכיים הם הבולטים ביותר שבהם. שימוש בלוקר מאפשר לכל אחד להניח את חפציו האישיים במקום אחד, כדי שלא יצטרך לקחת אותם ממקום אחד לאחר בעת שהותו במקום. במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד בלוקרים שנמצאים במקומו עבודה שונים. כעת, לאחר שהצגנו בפניכם את ההגדרה ללוקר, אפשר להמשיך לעובדות שכדאי שתדעו על הלוקרים במקומות עבודה.

 

עובדה מספר 1: לוקרים צריכים להיות בכל מקום עבודה שהוא

לוקרים איכותיים כמו אלו שמיוצרים על ידי חברת אמבין צריכים להיות ממוקמים בכל מקום עבודה שהוא. במשרדי הייטק, במשרד עורכי דין, בתי חולים ועוד. כאשר המטרה היא בסופו של דבר לשפר את האווירה במקום העבודה. אנו סבורים כי הוספת מקומות אחסון פרטיים עבור כל אחד מהעובדים בכל מקום תאפשר להם להרגיש הרבה יותר בנוח. שכן, לא פעם, אנחנו רואים עובדים שלוקחים עמם את התיק האישי שלהם ממקום למקום ברחבי המשרד או המוקד, מתוך ידיעה כי השארתו במקום פתוח עשויה לגרום לגניבה מצד אורחים במקום.

 

עובדה מספר 2: יש הרבה יתרונות לשימוש בלוקרים

יש הרבה יתרונות ואנחנו בחרנו להתמקד ביתרון המשמעותי ביותר: אחסון מחוץ לכותלי המשרד. אם בוחרים בלוקרים איכותיים, אפשר להציב אותם גם מחוץ למשרד. שכן, בחירה נכונה צפויה להביא לאפשרות אחסון מיטבית. כלומר, מתאפשר בעצם להציב את הלוקרים ברחבה שמחוץ למבנה המשרד מבלי לחשוש להרס מנזקי מזג אוויר, כמו למשל:

  • לחות גבוהה
  • גשם
  • שמש

אם אתם בוחרים לאחסן את הלוקרים מחוץ למשרד, חשוב שתבדקו שאתם בוחרים בחומר עמיד שיכול לעמוד בתנאים הללו.

 

עובדה מספר 3: לוקרים מאפשרים לעצב את החלל במקסימום

אם תבחרו להציב את הלוקרים בתוך המשרד, אתם תוכלו לשדרג את העיצוב הקיים ממש בן רגע. שכן, יש לוקרים שעשויים מחומרים שונים (עץ, מתכת וכו') ובעלי עיצובים ייחודיים וצבעים שונים. כך שאתם יכולים לבחור את הלוקרים שישדרגו את המראה של המשרד שלכם ויוסיפו לו טאץ' צעיר וחיוני. אם לא די בכך, ניתן גם להוסיף הדפס של הלוגו על הלוקרים ולהביא על הדרך לשיווק העסק.

עד כאן המדריך שהציג את העובדות החשובות על לוקרים, מאמינים שהחכמתם והבנתם שכעת נותר לכם רק לבחור את הלוקר המתאים לכם.

מסדרון

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו