הפריט המושלם לריהוט הגינה שלכם

אחד המקומות היותר חשובים שיש מעת לעת התלבטות כיצד לארגן וכיצד לרהט אותם, הוא הגינה שבחצר הבית. זאת, כמובן, אם התמזל מזלם של בעלי הבית ואכן יש להם גינה שמשדרגת בצרה ניכרת את איכות החיים בבית. מהי הדרך הטובה ביותר לארגן ולרהט את הגינה? אילו פריטי ריהוט חשובים צריך להוסיף לגינה, על מנת להפוך אותה למקום שנעים לשהות בו? מהו הפריט המושלם לריהוט הגינה שלכם? בשורות להלן נעסוק במלאכה הנעימה של ריהוט ועיצוב הגינה.

 

ארגון וריהוט הגינה – כך עושים זאת נכון

ארגון וריהוט הגינה נחלק לשלושה חלקים: עיצוב הצמחייה בגינה, בחירת הריהוט וההצללה לגינה וכן הצבת מתקנים שונים שיהפכו את השימוש בגינה לנעים ואת הגינה עצמה למקום המושלם לאירוח. באשר לעיצוב הצמחייה – הרי שכאן יש צורך להתחשב בטעם של בעלי הגינה. עם זאת, עקרון בסיסי בעיצוב הצמחייה צריך להיות שבכל רגע נתון, או לכל הפחות בחלק הארי של השנה, תהיה בגינה צמחייה פורחת. עקרון חשוב נוסף טמון בצורך לשתילת צמחים חסכוניים. אמנם מדינת ישראל איננה סובלת עוד ממחסור במים, אבל המים עדיין יקרים והשקיית הצמחים עלולה להגדיל את ההוצאות באופן משמעותי.

בחירת הריהוט וההצללה לגינה מעצבים את המראה הכללי שלה. אפשר לבחור ריהוט מעץ כבד, או ריהוט גן פשוט. כך או אחרת, הריהוט אמור לספק תנאים לישיבה ומנוחה בגינה. בנוסף לריהוט, חשוב לעצב את הגינה כך שתהיה בה תאורה הולמת גם בשעות הלילה. תאורה טובה משפיעה בהכרח על היכולת לשבת בגינה וליהנות ממנה בלילות הקיץ החמים או לילות אביב וסתיו. הצבה של פטריות חימום איכותיות עשויה להפוך את הגינה למקום פופולארי אפילו בלילות חורף בהירים. התאורה יכולה להיות סולארית או חשמלית.

 

הפריט המושלם לריהוט הגינה

ריהוט הגינה הופך אותה למקום הנעים ביותר בבית. ואולם תוספת של פריט אחד חשוב, תהפוך את הגינה למרכז הפעילות בבית. המתקן הזה הוא גריל גז מומלץ שהוא קל לתפעול, קל לשימוש וקל לניקוי לאחר השימוש. גריל גז מהסוג הזה משדרג את הגינה בכמה וכמה רמות והופך אותה למוקד משיכה למשפחה, שכנים וחברים. ניתן להכין באמצעותו ארוחות ערב או צהריים או סתם ארוחות שחיתות המבוססות על מעדני בשר למיניהם. בנוסף, ניתן להשתמש בגריל הגז בכינוסים משפחתיים או חברתיים ולשפר מאד את המבחר הקולינרי של המשפחה.

בחירת הגריל המתאים ביותר לגינה צריכה להתחשב במראה הכללי של הגריל, בגודל ובמבנה שלו. בדרך כלל יש להכין מראש מקום עבור הגריל, על מנת שאפשר יהיה להציב אותו באופן המתאים ביותר וגם האסטטי ביותר. בנוסף, חייבת להיות נקודת חיבור למיכל הגז הכללי או לחילופין מקום להציב מיכל גז שישמש אך ורק לצארי הצלייה בגריל. בחירה מושכלת של הריהוט לגינה ובכלל זה גריל הגז, תשדרג את איכות החיים שלכם בכמה רמות בבת אחת.

גן מעוצב

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו