יתרונות וחסרונות לבריכה בחצר הבית

בריכת שחייה פרטית היא חלומו של כל ישראלי, ובייחוד כשאנו נכנסים לימי הקיץ הלוהטים, הגורמים לנו חשק עז לטבול את עצמנו במים קרירים ומרעננים. עוד ועוד ישראלים בונים לעצמם בריכה פרטית, וזאת על אף התהליך ההתחלתי המורכב מעט. נראה שיתרונותיה של הבריכה הפרטית הם אטרקטיביים מספיק, ומהווים תמריץ מעולה עבור אנשים רבים שברשותם גינה או חצר. ומה לגבי החסרונות, והאם יש כאלו כשמדובר בבריכה פרטית? המאמר הבא ייעשה לכם סדר, ויעזור לכם להחליט!

 

תהליך הקמת בריכה פרטית

יש מספר שלבים שאנו צריכים לעבור, לאחר שהחלטנו להקים בריכה פרטית בגינה שלנו. באתר של לגונה בריכות שחייה תוכלו למצוא מידע על התהליך, מתחילתו ועד סופו. בשלב הראשוני נדרשת הערכה של אנשי מקצוע כמו אדריכל ומהנדס, על מנת לבדוק האם תנאי השטח מתאימים להקמת בריכה, מבלי לסכן את הדיירים ואת יסודות הבית. במידה ושלב זה עבר בהצלחה – תוגש בקשה לעירייה לטובת היתר בנייה, ושלב זה עשוי להימשך בין חצי שנה לשנתיים. לאחר קבלת היתר הבנייה – למעשה ניתן להתחיל בעבודה! הקמת בריכה דורשת מעורבות של מהנדס בנייה, מהנדס אינסטלציה, קבלן, אדריכל, ואנשי מקצוע נוספים. בעוד חלק מהאנשים מזמינים את אנשי המקצוע בנפרד, רובם יעדיפו לבחור בחברה מקצועית המרכזת תחת קורת גג אחת את כל אנשי המקצוע, ומעניקה שירות מקיף בנושא.

 

חסרונות בריכה פרטית

על אף שבריכה פרטית מהווה חלום ופינוק אמיתי, אנו יודעים שיש חסרונות בכל דבר, ויש לעמוד עליהם לפני שלוקחים את ההחלטה הסופית. ראשית כל – חשוב לציין שבריכה היא אינה מצב של "נגעת נסעת", היות והיא דורשת אחזקה שוטפת ורציפה. אין אנו יכולים להזניח את הבריכה, ולהחליט שאנו לא מטפלים בה במשך מספר ימים, כיוון שאז יש סכנות של זיהומים, בקטריות, השרצת יתושים, ועוד. מעבר לכך – בריכה, נעימה ומזמינה ככל שתהיה, מהווה גם מפגע בטיחותי אופציונלי. במידה ויש לנו ילדים קטנים, או שאנו מארחים חברים שיש להם ילדים קטנים, אנו צריכים להשגיח עליהם כל הזמן מפני סכנת טביעה. חשוב לציין, שאותו הדבר תקף גם לגבי חיות מחמד!

 

יתרונות בריכה פרטית

בריכה פרטית מאפשרת לנו לעתים חיסכון רב בזמן ובטרטורים. בימים שאין אנו מעוניינים לצאת בחום, להעמיס ציוד ואוכל, ו"להיסחב" עם הילדים לחוף הים או לבריכה ציבורית – הבריכה הפרטית מהווה פתרון זמין במרחק מספר צעדים מדלת הבית. מעבר לכך, אין כמו אירוח של חברים או משפחה על שפת הבריכה, וזה משדרג משמעותית את החוויה החברתית, ובייחוד בימי הקיץ החמים. ומה אם מתחשק לנו משהו יותר אינטימי? בריכה הממוקמת אצלנו בגינה – מאפשרת לנו פרטיות מרבית, ומאפשרת לנו להשתכשך יחד תוך שתיית כוס יין או בירה, ומבלי שאף אחד יפריע לנו!

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו