כחלק מהובלה ניתן גם להוביל את ריהוט הגן שלנו?

חברות ההובלות למרות שהן עוסקות בדיוק באותו תחום אינן זהות ברמת המחיר שלהן, במגוון השירותים שהן נותנות וברמת השירות שלהן. לעיתים קורה שמה שנראה ללקוח כמובן מאליו מתברר בשיחה עם המוביל כדבר יוצא דופן שדורש תשומת לב מיוחדת ותוספת מחיר. לפיכך, השאלה האם ניתן כחלק מהובלת תכולה של דירה להוביל גם את ריהוט הגן רלוונטית וחשוב לענות עליה. בעיקרון יהיה מי שיטען שתכולת הבית היא כל מה שנמצא בתוך הדירה ולא במרפסת או בגינה ולכן חשוב לברר זאת מבעוד מועד. 

 

ריהוט גן במרפסת דירה

ריהוט גן של מרפסת דירה יכלול על פי רוב שולחן עם ארבעה כיסאות, אולי פופ אחד והיום מאוד פופולרי לתלות כיסא מתנדנד או ערסל. מדובר בריהוט מפלסטיק או מעץ קל ולכן ההובלה שלו לא אמורה להוות בעיה לחברת הובלות מקצועית ומנוסה כמו פיק-אפ הובלות. לא מדובר בשום דבר מיוחד שדורש מאמץ יוצא דופן. גם השמשיות הגדולות ופטריות החימום שניתן למצא במרפסות אינן מהוות אלמנט יוצא דופן ולכן, הכל אמור להיות כלול במחיר ההובלה.

 

ריהוט גינה בבית פרטי

ריהוט גינה יכול להיות כבר מעט מסיבי יותר ולכלול שולחן עץ כבד ושישה עד שמונה כסאות עץ שגם להם משקל מכובד. בגינות רבות ניתן למצא נדנדה גדולה, גריל גז גדול, מתקני בריכה ניידים, מחסנים בהרכבה עצמית, טרמפולינות לילדים ועוד. כל האלמנטים הללו עשויים להוות עילה לדרישת המוביל לתשלום נוסף מכיוון שמדובר בציוד כבד ובפריטים לא מעטים ופחות שכיחים, היות שבמרפסות של דירות אין מקום לכל הציוד הזה.

 

חכמת המשא ומתן

מובילים הם סוחרים מיומנים גם כשמדובר בחברה גדולה ולא במוביל עצמאי פרטי. לפיכך, בבואכם לסגור מחיר עבור ההובלה, לאחר שהחלטתם שזה המוביל שהייתם רוצים שיבצע את העבודה זכרו שהוא לא יעשה לכם חיים קלים בכל הקשור למחיר הסגירה. ישנם מובילים שינצלו כל הזדמנות לגבות עוד כמה עשרות או מאות שקלים מכם וישנם כאלה שיהיו פשרניים יותר ויסכימו לכלול במחיר שלהם פריטים שאחרים היו גובים בעבורם תוספת. לפיכך, חשוב מאוד לזהות מול איזה אדם מבין השניים שהוזכרו לעיל אתם עומדים, הרבה יותר נעים לשתף פעולה עם מוביל שזורם אתכם ולא על כל דבר מבקש תוספת.

 

חברה בעלת ניסיון זה יתרון

בתחום ההובלות מסתובבים לא מעט חאפרים שקנו טנדר והפכו את עצמם לחברת הובלות, מומלץ להימנע מהובלת דירה עם החברה האלה. כדי לבצע העברה של חפצי דירה שלמה צריך ניסיון בהובלות וידע באריזה, בהיעדר שני אלה אתם ממש מסכנים את הציוד שלכם. לא כל מוביל יודע להוביל פסנתר או ציוד של חדר כושר וגם לא בהכרח ריהוט גינה. לכן, בררו האם מדובר בחברה בעלת ניסיון והמלצות של לקוחות מרוצים ושקיים בידיה הידע להעברת תכולה מלאה של דירה ללא יוצא מן הכלל וכולל ציוד חריג.

הובלת ריהוט גן

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו