באילו מקרים כדאי להזמין פורץ רכבים

אף פעם לא כיף להיתקע מחוץ לרכב, וברוב המקרים זה מרגיז מאוד.

אתם אחרי יום עבודה, עייפים, תשושים, רק רוצים להגיע הביתה, או ממהרים מאידך, אך מרפי נזכר להגיע ואתם מוצאים עצמכם תקועים מחוץ לרכבם.

יתרה מזאת, לפעמים זה עניין של חיים ומוות ממש.

במקרה כזה צריך להזמין פורץ רכבים. פרטים במאמר.

 

יש מספר מצבים בהם צריך להזמין פורץ רכבים.

הרכב ננעל עם המפתח בפנים

במידה בה שכחתם את המפתח בתוך הרכב בגלל חוסר ריכוז, והרכב ננעל עם המפתח בפנים, עליכם להזמין פורץ רכבים. פורץ רכבים ניתן למצוא במקומות רבים בארץ.

גם אם אתם גרים בדרום, תוכלו למצוא פורץ רכבים מומלץ בבאר שבע שיגיע אליכם במהירות.

כדי לקבל פרטים נוספים תלחצו על הקישור – https://www.vitali-locks.co.il.

 

נעלם המפתח

במקרים בהם אבד לכם המפתח, או שמא גנבו אותו, עליכם להזמין פורץ רכבים. במקרה כזה, מומלץ גם לבקש מפתח רכב חדש, על מנת שלא יוכלו לפתוח את הרכב עם המפתח שאבד.

 

תקועים בתוך האוטו

במקרה בו ננעל הרכב מבפנים ובתוכו ילדים קטנים או בעלי חיים, צריך לקרוא בדחיפות לפורץ רכבים. עניין זה הוא קריטי ויכול להציל חיים. שוב, זו הסיבה שפורץ רכבים בעל אחריות גדולה וצריך להגיע למקום במהירות הגבוהה ביותר.

 

כיצד מנעולן רכב פורץ רכבים?

יש מספר שיטות לפרוץ רכבים (ודלתות), ומתוכן שתיים מוכרות יותר. האחת היא פתיחה של הדלת באמצעות כלי וכרית מתנפחת. בשיטה זו הרעיון הוא לנסות ליצור פתח קטן בין משקוף הדלת לדלת, ובפתח זה להחדיר את הכלי ולהגיע איתו לידית הדלת, ללחצן נטרול הנעילה או למפתח הרכב במידה ונשכח בפנים. הפורץ משתמש בכלי מיועד לפריצות מהסוג הזה ולכן לרוב לא ייגרם נזק לדלת הרכב.

שיטה נוספת, בה לא כל המנעולנים יודעים להשתמש, היא "שיטת הדגדוג". השיטה פועלת על פי עקרון פתיחת הדלת לפי המפתח, ובה פורץ הרכבים מכניס חפץ לחור המפתח ופותח את הדלת.

 

אל תנסו את זה בבית

אמנם יש תקלות שונות שאדם יכול לפתור בעצמו, אך בכל הנוגע לפריצת רכבים, עדיף שתשאירו זאת לבעל מקצוע. אם אינכם יודעים איך לפרוץ רכבים אתם עלולים לגרום נזק רב לרכב.

 

מה בודקים לפני הזמנת מנעולן?

לפני שאתם ממהרים להזמין פורץ רכבים (אלא אם מדובר בסכנת חיים), צריך לוודא מספר דברים כדי למנוע הגעה מותרת של פורץ הרכבים. לכן, צריך להגיד לו מהו סוג הרכב והאם הוא יודע לפרוץ אותו. לא כל מנעולן רכבים יודע לפתוח כל סוג רכב.

כמו כן, צריך לשאול אותו על הסמכתו והאם יש לו תעודת יושר מהמשטרה.

לסיכום, אם ננעלתם מחוץ לרכב אל תלחצו, תקראו לפורץ רכבים והוא יגיע במהרה.

 

פריצת דלת

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו