מאוהבים בגנים היפניים? כך תעשו את זה בעצמכם!

אחד המונומנטים המרכזיים שבהם ניתן לצפות בכל ביקור ביפן, הוא הגנים המרהיבים שנמצאים במקומות רבים ברחבי המדינה. חלק מהגנים הללו נחשבים לייחודים בעולם כולו, ולא מעט אנשים מעוניינים להעתיק את המודל של הגנים היפנים אל הגן הפרטי שלהם בבית. אנחנו כאן כדי לספר איך אתם יכולים בעצמכם להנות מגנים יפניים בבית הפרטי שלכם.

 

גנים יפניים

גנים יפניים הם גנים שמעוצבים בצורה ייחודית, והמקור שלהם הוא ביפן. לאורך המדינה ניתן לראות גנים אדירי ממדים, כאשר לכולם יש מספר מכנים משותפים שמגדירים למעשה את סגנון העיצוב של הגנים היפניים.

חגי תדמור – עיצוב גינות ואדריכלות נוף כאן כדי לספר לכם איך גם אתם יכולים להנות מדגם קטן של גן יפני אצלכם בבית. גינות מעוצבות עם חלוקי נחל הם דבר פופלרי כבר היום, אולם כדאי לכם לקבל את החבילה במלואה. אנחנו כאן כדי לספר לכם איך תוכלו בכוחות עצמכם לבנות גן יפני אותנטי.

מאוהבים בגנים היפניים? כך תעשו את זה בעצמכם!

מקור מים

האלמנט הראשון ובדרך כלל זה שהכי בולט לעין בכל גן יפני הוא מקור מים קטן. מקור המים יכול להיות מפל זעיר, מקור של נביעה מהרצפה על אבנים חלקות או כל דבר אחר. יש יתרון למקור מים שאותו ניתן לשמוע כיון שהדבר מייצר אווירה מיוחדת בגן שלכם. בעזרת כלים מתקדמים ניתן לייצר מזרקות או מפלים שממחזרים את המים כדי לחסוך בהוצאות שוטפות על הגינה.

 

עצים ננסיים

האלמנט השני שבולט בגנים יפניים הוא שילוב של עצים ננסיים. העצים הללו הם עצים שגם אחרי הרבה שנים לא גדלים לגובה רב, וכאשר מדברים על גינות פרטיות יש בכך משהו יפה. עצים גדולים מידי עלולים להשתלט לכם על הגינה ודורשים כמובן הרבה מאוד טיפול. כאשר מדובר על עץ ננסי התחזוקה פשוטה יותר, והיופי שלו מעניק לגינה שלכם מראה מיוחד.

מאוהבים בגנים היפניים? כך תעשו את זה בעצמכם!

שילוב של אומנות יפנית

הדבר האחרון שאותו כדאי לעשות בכל גינה שמעוצבת בסגנון הגנים יפנים הוא לשלב בתוך הגינה אומנות יפנית אותנטית. האמונות היפנית יכולה לבוא בצורה של עציצים מעוצבים, גופי תאורה בסגנון יפני או כל דבר אחר שמשלים את החוויה היפנית בצורה שתהיה כמה שיותר קרובה למקור.

 

ייעוץ של מעצב מקצועי

אם אתם מרגישים קושי לעצב את הגינה שלכם בסגנון יפני באופן עצמאי, תמיד תוכלו לפנות לאיש מקצוע שמתמחה בעיצוב גינות.

 

לסיכום

עיצוב של יפני בבית הוא מלאכה מורכבת, אולם יחד עם איש מקצוע מתאים המטרה הזו בהחלט נמצאת בהישג היד שלכם. הדבר הראשון הוא לחשוב על מקור המים שיהיה בגן הפרטי שלכם, כיון שמדובר על אלמנט מרכזי בכל גם יפני. בנוסף, נסו לחשב מה הצמחים שאותם הייתם רוצים לראות בגן הפרטי שלכם, ויחד עם הייעוץ והכוונה המתאימים תוכלו גם אתם להנות מגנים יפניים בבית.

מאוהבים בגנים היפניים? כך תעשו את זה בעצמכם!

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו