מגלשות מים מתנפחות: אטרקציה חובה לאירועי קיץ

ישראל היפה שלנו ידועה בדברים רבים, אחד מהם הוא עונת קיץ ארוכה וחמה. כשמתכננים אירוע קיץ, בין אם הוא יום הולדת, בת מצווה, חתונה או אירוע חברה, חשוב להתאים את האטרקציות אל העונה בה הם מתרחשות. ואין אטרקציה יותר מתאימה לקיץ החם הישראלי מאשר פעילות מים, ויותר נכון – מגלשות מים מתנפחות. במאמר זה נסביר לכם כל מה שצריך לדעת עליהן.

 

אירועים בעונת הקיץ

הקיץ הישראלי ידוע בכל העולם כארוך מאוד וחם מאוד. אפשר לנצל אותו באופן מושלם לאירועים, כי הימים ארוכים יותר וניתן לערוף פעילויות שונות בחוץ תחת השמש. כשאתם מתכננים אירוע בעונת הקיץ, הקפידו שהוא לא יתרחש בשעות השיא של החום, אלא רק כשהוא קצת נרגע, וכמובן הקפידו על שתייה מרובה והתמרחות בקרם הגנה.

 

תרעננו את האורחים שלכם

אין יותר מרענן ממשחקי מים ביום קיץ חם, ופעילויות המשלבות מים יעזרו לאורחים שלכם להתרענן, להישאר חיוניים ולא להתייבש חס וחלילה. שלבו באירוע הריץ שלכם פעילויות הקשורות במים, ותראו איך הם נהנים בטירוף ומודים לכם אחר כך.

 

מגלשות מים – הפעילות המושלמת לקיץ

כולנו התחננו בפני ההורים שלנו בשלב כזה או אחר לקחת אותנו לפארק מים בחופש הגדול, ולהתגלש במגלשות מים תחת השמש הקופחת. האירוע שלכם יכול להיות בדיוק זה, חלומו של כל ילד – וגם מבוגר – מגלשות מים מתנפחות, בריכות מים ומשחקי מים שונים. אילו מגלשות מים מתנפחות קיימות בשוק כיום? הנה הפופולאריות ביותר, אך יש עוד המון ממש כאן: maatefet.co.il

 

מתנפח מסלול קוברה

מה יותר מגניב ממסלול מכשולים שכולו צף על פני המים? מתנפח מסלול קוברה הוא בדיוק זה, ותאמינו לנו שכל הילדים באירוע שלכם יעופו עליו בטירוף

 

מתנפח מים עם קצף

הדרך היחידה לשדרג מגלש מים, שהיא כבר אטרקציה מדהימה כשלעצמה – היא להוסיף לה קצף! מתנפח מים עם קצף מביא את כל הכיף שבמגלשת מים רק עם תוספת של קצף כיפי שכולם ייהנו ממנו.

 

מתנפח מיני סלייד

לקטנטנים, מתנפח מיני סלייד הוא כל הגיף שבמגלשה רק בקטן שיתאים למידות שלהם. כי גם לקטנים מגיע ליהנות.

 

מתנפח דולפין עם בריכה

מגלשה מדליקה וגבוהה עם הפתעה מגניבה בסופה – בריכת מים! צללו עמוק לתוך מים מרעננים מתוך מגלשה גבוהה וכיפית, אין יותר טוב מזה ביום קיץ.

 

מתנפח סימולטור גלשן

בואו להעמיד פנים שאתם גולשים בגלים המטורפים של אוסטרליה, עם סימולטור גלשן משגע שכולם יעמדו בתור בשבילו.

 

לסיכום

איזה כיף שקיץ, והדבר המושלם ביותר הוא לשדרג את האירוע שלכם עם מגלשות ומתנפחי מים שווים שיעשו לכולם כיף אדיר וירעננו אותם ביום קיץ חם. לא תאמינו כמה סוגים של מתנפחי מים קיימים כיום, לכל הגילאים, בכל רמות האקסטרים והגדלים.

מגלשות מים מתנפחות

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו