מדוע עדיף לבחור בסורגים שקופים

סורג שקוף הוא סורג שיכול למנוע מפורצים רבים לפרוץ אל ביתכם.

הסורג השקוף נבקש ונמצא שעבד בפני פריצות רבות, וחלק מהפריצות אלימות.

תוכלו להיות גם רגועים שהסורגים השקופים אושרו על ידי חברות הביטוח.

מלבד זאת, תוכלו למצוא סורגים שקופים במקומות שדורשות רמת ביטחון גבוהה כגון בנקים, קופות חולים, משרד ממשלה ועוד.

 

הסורג השקוף

הסורג השקוף עומד בהצלחה בבדיקה של מכון התקנים הישראלי. והסורג נבדק במעבדות שונות והוא מיוצר בסטנדרטים מחמירים ביותר על מנת שיהיה בטוח ביותר לשימוש ברמה גבוהה ובלתי מתפשרת עבורכם ועבור המשפחה שלכם.

הסורגים עשויים מחומרים שקופים שחוסמים גם קרינת UV משני הצדדים שלהם. באמצעות של הציפוי שלהם, סורגים שקופים הופכים להיות עמידים לאורך שנים רבות. למעשה הסורגים יכולים לשמור על מראה נהדר יותר מ-16 שנים.

 

למה לא סורגים אחרים?

אנשים רבים נמנעו בעבר מבחירת סורגים שקופים, אך רק מכיוון שהם לא יודעים עד כמה סורגים שקופים יכולים להיות עמידים בפני פריצות וגם עמידים לאורך שנים. בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות החליטו לבחור דווקא בסורגים שקופים ולא בסורגים מברזל ממגוון רחב של סיבות:

  • הנה הנוף – הסורג השקוף אינו מגביל את הראות שלכם ותוכלו להתבונן בצורה נפלאה אל הנוף המשקיף לכם מהחלון.
  • ללא תחזוקה – הסורג השקוף עמיד לאורך זמן ואינו מחליד וגם אינו דורש ממכם שום תחזוקה.
  • עיצובי – הסורג השקוף יכול להיות מעולה מבחינה עיצובית לבית שלכם ולא משנה דבר בחזות המבנה.
  • חופשי זה לגמרי סורג – הסורג השוקף מתאים מאוד אם המשפחה שלכם אוהבת תחושה של ״חופש״. לעומת הסורגי ברזל שמדים בעייני לא מעט אנשים, מן תחושה של בית סוהר.
  • בטוח לשימוש – הסורג השקוף הוא מאוד בטוח. הסורג עבר בדיקות מחמירות כדי לקבל אישור רשמי ממכון התקנים הישראלי והוא מתאים לתקן אשר קיים בחוק ל״בית בטוח״. הסורג מגן באופן חד משמעי עליכם ועל המשפחה שלכם, כך שתוכלו להיות רגועים לחלוטין.

 

למה לבחור דווקא בסורגים שקופים?

באמצעות חברת ״תראה לי דלת״ תוכלו לבחון סורגים שונים, ביניהם סורגים שקופים. חברת ״תראה לי דלת״ התלוותה למגוון רחב של ספקים במפעל שלהם, והם בדקו לעומק את איכות המוצרים שלהם. מלבד איכות המוצרים, החברה התלוותה אל התקנות שונות וגם בדקה את איכותם של ההתקנות השונות של הספקים. מלבד הליווי שלהם אל ההתקנות, היה להם חשוב לברר על שביעות הרצון של הלקוחות שלהם מהספקים ורק אז להמליץ לכם לבחור בספקים הללו. בקרו באתר ״תראה לי דלת״ והתרשמו ממגוון רחב של עבודות בתחומים שונים ומגוונים.

 

לסיכום

סורגים שקופים עברו את אישור מכון התקנים הישראלי. הם בטוחים לגמרי לשימוש. היכנסו לאתר ״תראה לי דלת״ ותהנו ממגוון רחב של ספקים מומלצים לאחר בדיקה בתחומים השונים.

 

ילדים מסתכלים מהחלון

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו