מדיחי כלים לבית – למה כדאי לשים לב לפני רכישה

קנייה של מדיח כלים לבית היא מרגשת ביותר. לאחר שתרכשו את המדיח שלכם, אתם תוכלו לשכוח אחת ולתמיד ממראה הכיור כשהוא גדוש עד השיש. אבל רגע לפני שתבחרו את המדיח שנראה לכם המתאים ביותר, אתם צריכים לדעת שיש כמה דברים שאתם חייבים לשים לב אליהם לפני הרכישה. קראו את השורות הבאות ותגלו מהם.

 

הדבר הראשון שאתם חייבים לשים לב אליו – אם הדגם מומלץ

רגע לפני שאתם יוצאים לקנות את המדיח הבא לבית שלכם, אתם חייבים לבדוק אם הדגם ששמעתם עליו מומלץ. זה לא משנה אם שמעתם מזוג מחברים, קרובי משפחה או השכנים שזה הדגם הטוב ביותר, אתם צריכים לשמוע חוות דעת נוספות. וכן, קראתם נכון. ההמלצה היא לא להסתפק בחוות דעת אחת, אלא לפחות ב-10.

אדם אחד יכול לראות משהו שהשני לא שם לב אליו. אם לא די בכך, יש אנשים שמחזיקים בדגם הזה כבר שנים, ויכול להיות שיש לו בלאי לאחר 5 שנות עבודה, בזמן שההמלצות שקיבלתם הן לאחר שנתיים שימוש. לכן, חשוב מאוד שתבדקו אם הדגם מומלץ ותשמעו מכמה שיותר אנשים.

 

הדבר השני שאתם חייבים לשים לב אליו – צריכת החשמל של המכשיר

אתם לא רוצים למצוא את עצמכם משלמים כמה מאות שקלים נוספים מידי חודש על חשבון החשמל שלכם בגלל שבחרתם במדיח עם צריכת חשמל גבוהה. לכן, ההמלצה היא, לערוך בירור קפדני על צריכת החשמל של כמה מדיחי כלים לבית ולבחור את המדיח בעל הצריכה הנמוכה ביותר. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם שומרים על הסביבה וגם על צריכת חשמל סבירה.

 

הדבר השלישי שאתם חייבים לשים לב אליו – אם החנות מומלצת

כשחיפשתם תנור משולב, מקרר או מכונת כביסה לבית, אתם כנראה ערכתם בירור מעמיק אודות החנות שממנה תכננתם לקנות. זה הרי בסיסי, לבדוק שהחנות מומלצת, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם קונים ממקום טוב, שיעמוד לשירותכם בהמשך במקרה הצורך. כדי שתוכלו להיות בטוחים שמדובר בחנות מומלצת, עליכם לערוך בירור מעמיק באמצעות אחת הדרכים הבאות:

  • בירור עם מכרים שקנו מדיח כלים בחנות כלשהי
  • חיפוש המלצות בגוגל אחר חנות מסוימת שתכננתם לקנות בה
  • קריאת חוות דעת שנכתבו על החנות בפייסבוק

 

הדבר הרביעי שאתם חייבים לשים לב אליו – המידות

חשוב מאוד שתמדדו את המיקום שבו אתם מתכננים להציב את מדיח הכלים החדש שלכם, כדי שתוכלו להיות בטוחים שהוא לא יהיה קטן מידי או בולט וגדול מידי. רק לאחר שתמדדו את המקום, תבדקו אם הדגמים שראיתם קודם לכן ושהומלצו לכם, אכן מתאימים לכם.

 

לסיום

עד כאן 4 הדברים שאתם חייבים לשים לב אליהם כשאתם קונים מדיח כלים לבית. אנו מאחלים לכם קנייה חכמה ושלא תדעו עוד הרי כלים בכיור. תתחדשו!

מִטְבָּח

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו