מהן קונכיות ישיבה וכמה הן עולות

קונכיות ישיבה נקראות גם כורסאות ישיבה-קונכייה, בהן תוכלו להתעטף בצורה הכי נעימה. קונכיות ישיבה הן חלק מאותו ריהוט גן שתמקמו בחצר הבית, במרפסת או בגג. בואו נדבר על פתרונות ישיבה שגורמות לכולנו לרצות להישאר עטופים בתוכן. בואו נדבר נוחות.  

ריהוט גן הוא מגוון ביותר. רהיטי גן כוללים מערכות ישיבה שלמות, פינות אוכל, גריל גז ואפילו מטבחי חוץ שלמים. רהיטים לגן צריכים גם לכלול את פינת הישיבה המושלמת שלכם, בין אם תבחרו בכורסאות קונכייה או בכל פינת ישיבה אחרת. בסופו של דבר, מדובר בנוחות שלכם ואתם מחליטים. קונכיית ישיבה היא למעשה כורסה מאוד נוחה, שניתן לרכשה בגדלים שונים.

כשהנוחות מדברת – פינות ישיבה לחצר

ישנן כורסאות קונכייה המתאימות לאדם אחד וינשן קונכיות ישיבה המתאימות למספר אנשים. בעוד שהגודל של הקונכייה הוא פקטור קריטי, הוא אינו היחיד. חשוב גם לבחור קונכיית ישיבה אשר עשויה מהחומרים הנעימים ביותר, וזה כבר עניין סובייקטיבי לחלוטין.

בעוד שחלק מהאנשים יעדיפו לרכוש למשל כורסת ישיבה עשויה בד אוליפן (בד האוליפן מומלץ מאוד ונעים), חלקנו האחר יעדיף כורסאות עשויות חומרים שונים. ישנן כורסאות המגיעות עם גגונים, היוצרים קירוי מושלם עבור התרפקות ארוכת שעות.

שולחן וכיסאות

 

כמה תעלה לי קונכיית ישיבה לחצר?

עם קונכיית ישיבה שכוללת גם גגון, אתם לגמרי יכולים לשכוח מכל הטרדות של מהלך השבוע שלכם. תוכלו להגיע הביתה, להכין כוס תה חמים ופשוט לצנוח אל תוך קונכייה עוטפת. כורסאות אלו עשויות לנוע בין טווחי מחירים של מאות שקלים ועד לאלפי שקלים, כאשר בסכום של 2,700 ₪ ניתן לרכוש קונכיית ישיבה עם בד אוליפן.

לרוב, כורסאות אלו יהיו בנויות משילדת אלומיניום אל חלד, ככה שתוכלו להניחן בחצר הבית ללא חשש מחלודה ונזקי מזג האוויר. ישנן קונכיות ישיבה המגיעות לסכומים של 4,000 ₪ ויותר, אך לרוב לא יהיה צורך למהר ולרכוש את הקונכייה היקרה ביותר שתמצאו.

 

קונכיית ישיבה קטנה

כדאי לחשוב על הצרכים שלכם מהקונכייה, לחשוב מי עתיד להשתמש בה וכיוצא בזה. אם אתם יודעים בוודאות שהילדים עומדים להירדם בתוך הקונכייה, כדאי באמת לשקול לרכוש קונכייה גדולה. ישנן קונכיות קטנות, שניתן לרכוש בסכומים של 300 ₪ בממוצע, ותוכלו גם לרכוש קונכיות המשולבות עץ ובד בלבד.

אחד המוצרים הפופולאריים, הוא קונכייה עגולה עם משענת עץ דק. תוכלו לרכוש קונכייה בנפרד (ריקה) ולהצמיד אליה מזרן בהתאם, אך לרוב לא יהיה משתלם לפעול כך. מדוע? מהסיבה הפשוטה, שאיתור מזרן מתאים ובמידות הנכונות, יהיה משימה לא פשוטה. ההמלצה היא לרכוש סט שלם של קונכייה עם מזרן, בעלויות המתחילות מסכומים של 300 ₪ בממוצע. התאימו לעצמכם ריהוט גן יפהפה ונוח. בעזרת רהיטי גן מתאימים, תוכלו ליהנות מישיבה ממושכת בחצר. בהצלחה!

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו