מה הם הסוגים השונים של חול לחתולים?

הרבה אנשים לפעמים מתלבטים אם לגדל את החתול שלהם בתוך הבית או מחוצה לו. כל גישה היא בעלת יתרונות וחסרונות משלה. במידה ובחרתם לגדל את החתול שלכם בבית, חשוב שתארגנו לו את הסביבה המתאימה כדי שיוכל לעשות את צרכיו במקום שהוא לא על הרצפה או על השטיח. בדיוק בשביל זה קיימים כל סוגי חול החתולים השונים. המאמר הבא יפרט את סוגיהם.

 

מהו חול לחתולים?

חול לחתולים מפוזר בתוך ארגז חול לחתולים, ואלה למעשה מהווים את בית השימוש של החתולים בבית. חתולים אוהבים לעשות את צרכיהם בסביבה חולית שלאחר מכן הם יכולים לכסות בה את הצואה מתחת לשכבת אדמה. מדובר באינסטינקט טבעי שנותר להם מימיהם בתור חתולי בר, וארגז החול מחקה את הסביבה הזו. כל חנות חיות בראשון לציון מוכרת סוגי חולות רבים של חתולים.

 

חול קריסטל

חול קריסטל הוא בין סוגי החולות לחתולים הכי פופולריים שקיימים בשוק. מדובר בחול שעשוי מגבישים (קריסטלים) של סיליקון שעברו תהליכים במפעל שהעניקו לכם תכונות מיוחדות. התכונה הכי חשובה של חול זה היא היכולת לספוג כמויות רבות מאוד של מים לתוכו. הגבישים האלה מאפשרים למים שבפנים להתאדות כל הזמן, מה שמעניק לחול יכולת לספוג אפילו עד חודש שלם.

 

חול מתגבש

עוד סוג חול לחתולים שהוא בין הפופולריים בעולם הוא חול מתגבש. מדובר בסוג מיוחד של חול שכאשר הוא בא במגע עם נוזל הוא מתגבש לכדי גושים גדולים של חול. היתרון של סוג חול זה הוא באופי הניקיון של הארגז. האופי הגושי מאפשר ניקיון מאוד מהיר ונוח של הארגז מכיוון שכל הצרכים מרוכזים בתוך אותו גוש, מה שמאפשר פינוי מהיר וקל של כל הצרכים שנעשו בארגז.

חנות לחיות מחמד

חול סויה

סוג חדש של חול חתולים שהופיע בשוק בשנים האחרונות הוא חול טופו. מדובר בחול שעשוי מסיבים של פולי סויה. היתרון הכי גדול של סוג חול חתולים זה הוא ההיבט הסביבתי שלו. חול זה למעשה עשוי מרכיבים טבעיים בלבד, על כן הוא לא רעיל לא לנו ולא לסביבה והוא מתכלה בקלות רבה מאוד. יתרון גדול נוסף הוא היכולת להשליך את החול בשירותים במקום לפח האשפה, מה שמגדיל את נוחות הפינוי.

 

חול על מצע נייר

עוד סוג מעניין של חול הוא חול על מצע נייר. חול זה הוא בדיוק כמו שהוא נשמע: הוא עשוי מחתיכות של ניירות ממוחזרים כגון עיתונים וכדומה. מדובר בסוג חול יחסית ידידותי לסביבה ונוח לשימוש, מה גם שהוא יחסית זול בהשוואה לסוגים אחרים של חול.

 

לסיכום

ישנם סוגי חולות רבים שניתן לרכוש עבור חתולים. האתגר היחיד הוא לדעת את מי מהם לרכוש. בעזרת מאמר זה אנו מקווים שתצליחו לעשות את ההחלטה הנכונה לכם ולחתול שלכם.

 

חנות לחיות מחמד

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו