מכשירי הבית החכם הטובים ביותר לשנת 2021

בשנת 2021 לא מעט בתי אב ברחבי הארץ כבר מוגדרים כ"בתים חכמים".

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שהבית שלכם נכנס גם כן לקטגוריה הזו.

בגלל העלייה המתמדת במספר הבתים החכמים, החלטנו לרכז את המכשירים הטובים ביותר שצריכים להיות בכל בית חכם.

אז מה הם המכשירים האלו ומה תפקידם? כל זאת ועוד יובא בשורות הבאות.

 

  1. מצלמות חכמות

אחד הדברים שמטרידים תושבים רבים ברחבי הארץ זה פריצות לבתים. יש מקומות שבהם מתרחשות יותר פריצות בזמן שבמקומות אחרים מתרחשות קצת פחות. כדי להפחית את הסיכוי לפריצה לבית החכם שלכם (וגם כדי שתוכלו להיות רגועים שהכול בשליטה), אתם צריכים שיהיו לכם מצלמות חכמות. כאלו שיאפשרו לכם לראות כל תזוזה בבית גם כשאתם נמצאים בחופשה במרחק נסיעה מהבית או אפילו כשאתם מחוץ לארץ. המצלמה החכמה תאפשר לכם להרגיש בטוחים ולדעת בכל רגע נתון איך הבית נראה ומי (לא) נמצא בו.

 

  1. מתגים חכמים

מתגים חכמים לתאורה של בית חכם מתחברים לרשת האלחוטית (בדומה כמובן למצלמות האבטחה) כך שניתן לשלוט עליהם מרחוק על ידי אפליקציה מכל מקום ובכל זמן. מתג התאורה מאפשר לבצע את הפעולות הבאות מרחוק:

  • הפעלה
  • כיבוי
  • תזמון

ניתן לבצע את התזמון של הפעולות הללו לפי שעות וימים קבועים או לפי מצב חד פעמי.

 

  1. מנורת תקרה חכמה עם חיישן תאורה

אתם רוצים להימנע מחיפוש מתיש אחר המתג בשעת לילה מאוחרת? כבר קרה לכם בעבר שמעדתם בעת חיפוש אחר המתג של מנורת התקרה של המטבח, הסלון או חדר השינה? אם כן, אתם צריכים להכיר את מנורת התקרה החכמה שעובדת עם חיישן תאורה. אתם יכולים לבחור אם להפעיל אותה מרחוק כשאתם מחוץ לבית או במיטה ובדרככם למטבח (שם היא נמצאת) או שאתם יכולים פשוט ללכת לאורך המסדרון בידיעה שחיישן התאורה יזהה אתכם וידליק את המנורה מבלי שתצטרכו להתאמץ כלל.

 

  1. מנורת לילה חכמה ונטענת לילדים

מעדיפים להימנע מכניסה לחדר הילדים כשהם ישנים? רוצים לכבות את מנורת הלילה שלהם מבלי להעיר אותם? בשביל זה אתם צריכים שתהיה לכם מנורת לילה חכמה ונטענת בחדר הילדים. מדובר במנורת לילה עם אור רך ועדין שמאפשרת בחירה בין או צבעוני או צהוב. הבטרייה שלה מחזיקה ל-100 שעות תאורה לפחות כאשר מפעילים אותה בעוצמה מינימלית. במצבים שבהם היא פועלת בעוצמה המקסימלית, יש להטעין אותה אחת ל-6 שעות. בכל אופן, אפשר להפעיל אותה מרחוק ולהטעין אותה כאשר הבטרייה שלה נגמרת.

 

סיכום

אלו היו 4 מכשירי הבית החכם הטובים ביותר לשנת 2021 שכל בית חכם צריך להכיר. אם טרם הצטיידתם באחד או יותר מהכשירים החכמים האלו, דעו שזה הזמן לצאת אל חנות החשמל הקרובה לביתכם ולרכוש את המכשירים שחסרים לכם. קנייה מהנה!

מצלמה שלוש מאות שישים

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו