משתלה בפתח תקווה – משתלת הגן הקסום של נקודת חן

מתכננים לעצב את הגינה שלכם? זקוקים לשתילים איכותיים, חומרי דישון ואביזרים? – אם אתם מתגוררים בפתח תקווה והסביבה, משתלת הגן הקסום של נקודת חן היא בדיוק המקום בשבילכם כדי לעצב את הגינה המושלמת.

 

גינה לי ירוקה

ידוע שהטיפול בצמחים הוא דרך להרגעת הגוף והנפש עם תוספת של יופי וחן. מה יותר מרגיע מכוס קפה בגינה מטופחת או מרפסת פורחת? הצמחים לא רק מעניקים בריאות ושמחה, הם חלק עיצובי מהבית בעיקר אם עושים שימוש בכלים ואביזרים דקורטיביים. הם משפרים את איכות החיים ומעשירים את הסביבה בצבע, ריח וסגנון. גם בדירות שיש בהן מרפסת קטנה לא משאירים אותה שוממת, ותולים בה אדניות פורחות או צמחי תבלין גם לשם תעסוקה ובעיקר ליופי. האדניות הדקורטיביות יכולות להשתלב גם בתוך הבית או בתוך המשרד באמצעות צמחייה שאינה זקוקה להרבה אור. ידוע שצמחים חייבים אוויר, אור, מים ומצע דישון מתאים. משתלה פתח תקווה מעניקה ייעוץ ועזרה לגבי סוג הצמחים בהתאם למיקום שלהם, אם בבית ואם בגינה והכלים המתאימים עבורם.

 

עיצוב גינת החלומות

אנשים רבים חולמים על גינה מטופחת בה יטפלו כשיפרשו לגמלאות, אך ניתן להקים גינה מטופחת עוד הרבה לפני ולהגשים את החלום. הגינה יכולה להיות גדולה, קטנה, מרובעת או עגולה, באדניות או באדמה. ניתן לתת דגש לסגנון מסוים או לשלב בה כמה סגנונות. למשל: גינה טרופית, גינת תבלינים, גינת נוי, גינת ירק, גינה מודרנית, יפנית, אקולוגית, אורגנית וכד'. צריך להתמקד במה שקרוב לליבכם ולהתאים את הגינה לתנאי השטח ולגודלו. תוכלו לשלב עצי פרי ועצי נוי על מנת לקבל אזור מוצל. כל עיצוב שתבחרו ישדרג לכם את החצר. שלבו ספסלים, ערסלים, שמשיות, פרגולה, ריהוט מעוצב לגינה, כדים ואדניות דקורטיביות וקבלו את הגינה המושלמת.

אנשים רבים מאזור פתח תקווה מגיעים למשתלת הגן הקסום של נקודת חן על מנת לקבל ייעוץ לתכנון נכון של הגינה, התחזוקה והעיצוב שלה. בדומה לעיצוב מטבחים, הייעוץ לעיצוב הגינה מגיע מאנשים המומחים בתחום ובעלי ניסיון, כך שניתן לנצל זאת ולשמוע בעצתם.

 

גם על הגג אפשר

אנשים המתגוררים בדירות פנטהאוז או דירות בהן יש מרפסות, לא חייבים לוותר על החלום. השילוב של עציצים בגדלים וצבעים שונים, אדניות למעקה, כלים מעץ, זכוכית או מתכת, אביזרי תלייה, מעמדים ואגרטלים על הגג והמרפסת, ייתן להם חיים. האירוח של המשפחה והחברים יהיה מושלם סביב שולחן מעוצב שמסביבו צמחייה עשירה. בעיצוב מומלץ לעשות שימוש בחלוקי נחל ואבני טוף בצבעים שונים, וכך להוסיף קסם לגינה. משתלת הגן הקסום של נקודת חן תשדרג את הרעיונות שלכם ותעזור לכם לפתח אותם, כדי שגם הגג או המרפסת שלכם ייראו אסתטיים. כך תוכלו לשבת בנחת ופשוט להירגע מול הירוק והפורח.

משתלה בפתח תקווה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו