מתכננים לאמץ כלב? הנה 6 פריטי חובה לחבר החדש

אתם כנראה הולכים לחוות סערה גדולה של רגשות כשאתם מביאים הביתה את הכלב או הגור החדש שאימצתם. מצד אחד, אתם מתרגשים להפליא לקראת חיית המחמד החדשה והמקסימה שלכם, אבל רוב הסיכויים שגם תהיו קצת מודאגים לגבי איך היא תשתלב במשפחה שלכם והאם אתם מוכנים לטפל בהם, מצוידים בכל פריטי החובה לחבר החדש.

אנחנו מוכנים להתערב שאתם מוכנים יותר ממה שאתם חושבים (במיוחד אם אתם קוראים את המאמר הזה), אבל רק כדי להרגיע את החששות שלכם, הנה הרשימה שלנו של מוצרי חובה לכלבים, המבוססת על עצות מומחים וניסיון אישי של אינספור אנשים. עם הפריטים האלה בהישג יד, תהיו מוכנים לחלוטין לכל מה שבעלות כלבים יכולה לדרוש מכם, כך שתוכלו להירגע וליהנות מכל רגע בתהליך האימוץ והגידול.

 

  1. קולר בגודל מתאים

דבר ראשון, החבר החדש שלכם יצטרך קולר! אם תאמצו כלב מצער בעלי חיים או מכל ארגון הצלה אחר, הם עשויים לתת לכם קולר, אבל רוב הסיכויים שאתם תרצו אחד שיתאים לטעם האישי שלכם. כאשר קונים קולר לכלב, עדיף לבחור אחד בגודל המתאים לכלב שלכם, בעל אבזם לשחרור מהיר לבטיחות, ובעל טבעת D יציבה שאתם יכולים לחבר רצועה. בנוסף, קולרים שונים כוללים לולאה נוספת, או שאר תוספות שמקלות על השליטה ברצועה ובכלב.

 

  1. סט קערות רחיץ

הכלב החדש שלכם יצטרך קערות מזון ומים, וקערות נירוסטה זולות הללו הן אופציה נהדרת. יש להן קיבולת של 4-¾ כוסות, כך שהן מתאימות ביותר לכלבים בינוניים עד גדולים, ויש להם בסיס גומי כדי למנוע החלקה ולהגן על הרצפות שלכם. בנוסף, כשהקערות מתלכלכות, אתם יכולים פשוט לזרוק אותן למדיח הכלים לניקוי קל.

 

  1. מחצלת מזון

כדי למזער את הבלגן בזמן ארוחת הערב, מומלץ להשקיע במזרן מזון, שימנע מקערת האוכל של הכלב שלכם ללכלך את הרצפה שלכם. ניתן לבחור במחצלת קטנה מסיליקון, בעלת שפה מוגבהת כדי לשמור על אזור האוכל של הכלב שלכם נקי, גם לאחר ארוחה הגונה.

 

  1. צעצוע קונג

קונגים הם צעצועים חלולים, עשויים מגומי שתוכננו במיוחד עבור כלבים וחתולים. חלקם רכים מספיק עבור גורים, בעוד שאחרים מיועדים לכלבים בוגרים. הם יכולים להיות ממולאים במגוון של פינוקים לכלב, ולאחר השימוש, ניתן לנקות אותם בקלות במדיח כלים.

 

  1. כדורי צעצוע עמידים מגומי

כדורי גומי הם צעצועים לכלבים עמידים להפליא, אפילו עבור כלבים שאוהבים להרוס צעצועים, וקל לזהות אותם בחצר שלכם או בפארק אודות לצבעים העזים שלהם.

 

  1. פאזל וחטיף

פאזל טורנדו לכלבים הוא צעצוע כלבים אינטראקטיבי, והינו הפתרון הטוב ביותר כשיש לכם כלב שדורש תשומת לב כמעט מתמדת. בפאזל ישנם שלושה מגשים מסתובבים שבהם אתם יכולים להסתיר פינוקים, מה שגורם לכלב שלכם להוציא אנרגיה רבה בניסיון לפתור את הפאזל.

כלב

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו