נמאס לכם לנקות כתמים מהספה? אפשר גם אחרת!

יש לכם ספה מבד? את הכתבה הזאת אתם חייבים לקרוא! אם נמאס לכם להיות חרדים לגורלה של ספת הבד שלכם ולחשוש מפני כתמים שונים שעלולים ללכלך אותה, יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם! אם אין לכם עדיין ספת בד – המשיכו לקרוא!

 

מה זה בעצם כיסוי לספה?

כיסוי לספה הוא למעשה ריפוד גמיש מבד הנצמד לצורתה הטבעית של הספה ונועד להגן עליה מפני נזקים כמו כתמי יין, לכלוכים וכתמי אוכל. מדובר למעשה בכיסוי מבד במגוון צבעים ועיצובים שנועד להעניק לספה מראה מודרני יותר ולכן הוא משמש כפתרון לא רק להגנה מפני לכלוך אלא גם לשיפור המראה של הסלון.

שואב

למה כדאי להשתמש בכיסוי ספה?

כיסוי הספה שומר על הניקיון

אם אתם חולי ניקיון ומראה הספה שלכם חשוב לכם במיוחד. כיסוי ספה הוא פשוט פתרון חובה בשבילכם! כיסוי הספה הוא למעשה המגן הרשמי של הבד המקורי של הספה שלכם. במידה ויש לכם ילדים קטנים שנוטים ללכלכך תוך כדי צפייה בטלוויזיה או כלב שובב שנוטה להשאיר על הספה שערות (ואולי לפעמים גם דברים נוספים) – כיסוי הספה יבטיח לכם שקט נפשי מפני כל סוג של לכלוך פוטנציאלי.

 

משפר את מראה הסלון

אם אתם מעוניינים לשפר את מראה הסלון, כיסוי לספה היא דרך חכמה, קלילה וחסכונית לעשות זאת. במקום להחליף את כל הספה תוכלו לרענן ולשדרג את מראה הסלון באמצעות הלבשת כיסוי חדש על ספת הבד הישנה. כך תוכלו להשיג מראה דקורטיבי ומודרני יותר שיאפשר לכם לקבל סלון במראה יוקרתי.

 

ניתן להכניס את כיסוי הספה למכונת כביסה

יתרון נוסף שקיים בכיסוי בד היא העובדה שניתן בכל עת לכבס את הכיסוי לספה. בניגוד לריפוד הבד שקיים על הספה והרבה יותר קשה לניקוי, ריפוד מבד שניתן להלביש על הספה יכול להיות מוסר ממנו ביתר קלות ולהיכנס ישר למכונה. הדבר בעצם מעניק יתרון משום שבמידה וגם כיסוי הספה מתלכלך, ניתן לנקות אותו ביתר קלות.

 

ניתן לשחק עם הצבעים של כיסוי הספה

יתרון נוסף ברכישת כיסוי ספה מבד עבור ספת הסלון שלכם היא העובדה שניתן לרכוש כיסויים במספר צבעים ולהלביש בכל פעם כיסוי אחר שיעניק לסלון גוון וצבע שונים ויספקו לו מראה מעניין. ניתן להשיג גם כיסויים מקושטים שיכולים לשנות לגמרי את מראה הסלון ולהעניק לו אוירה אחרת. מומלץ תמיד שיהיו בהישג יד כמה כיסויים במידה ואחד מהם נכנס לכביסה או חלילה מתלכלך יתר על מידה.

 

לסיכום,

אם אתם רוצים לשדרג את מראה הסלון או להגן עליו מפני נזקים פוטנציאלים, כיסוי לספה הוא בדיוק מה שאתם צריכים! כך תוכלו להבטיח מראה נקי, מודרני וניתן לשינוי ולשמור על ספת הבד שלכם מבלי לסכן את הבד המקורי שלה או להתאמץ לנקות אותו באופן מתיש במקרה של לכלכוך.

כיסוי הספה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו