סוגי פתרונות הצללה: מה טוב לביתכם

בוקר טוב, גינת הבית מוצלת בעזרת פתרונות הצללה אידיאליים, מה שמוביל אתכם לשתות את כוס הקפה כל כך ברגוע, עד שאין חשק לצאת לעבודה. ישנם פתרונות שונים עבור הצללה, בין אם יש צורך להצליל מרפסת, גג או חצר. בואו נדבר עליהם.

 

אין ספק, השמש הקופחת במדינת הקודש בהחלט מחייבת הצללה ראויה. עבור מי שפחות בקיא בסכנות הכרוכות בחשיפה מוגברת לשמש, חשוב מאוד להזכיר כי קרני השמש אמנם מלטפות ונעימות לפעמים, אך הן תמיד יכללו גם קרינות מסוכנות. לשם כך, פתרונות הצללה, בין אם סוככים או פרגולות ורשתות צל, הם מצרך חובה בכל חצר או גג.

 

כמה עולה הצללה בגינה ובחצר או במרפסת?

אז כמה יעלו לנו פתרונות כמו סוכך שמש, מרקיזה, פרגולת עץ, פרגולות אלומיניום ועוד? נתחיל מהפתרון הכי זמין, רשת צל לגינה. בעוד שחלק מהאנשים תמיד יעדיפו להתקין פרגולה, חשוב לזכור כי התקנת פרגולה עשויה להיות גם מורכבת, אלא אם כן שכרתם את אנשי המקצוע המתאימים.

במקרה זה, תצטרכו להסתייע בשירות התקנת פרגולות באזורכם.

כמובן, אנחנו לא טוענים כי פרגולה עץ או פרגולה אלומיניום הן לא פתרון מוצלח, אך עבור חלק מהאנשים, רשת צל לגינה תהיה הפתרון המדויק ביותר. רשתות צל מחזיקות ביתרונות רבים, כולל מחיר אטרקטיבי במיוחד. אז כמה עולה רשת צל לגינה והמרפסת?

 

מדוע דווקא רשת צל בתור הצללה למרפסת והחצר?

מעבר לכך שהן מהוות פתרון הצללה אידיאלי וגם מסננות קרינה (באופן חלקי כמובן), תוכלו לרכוש רשתות צל שונות החל ממחירים של 7 ₪ למ"ר. מדהים, לא? אחלה פתרון כנגד השמש הקופחת ובעד הקפה הרגוע של הבוקר.

שימו לב, בנקודה זו חשוב לציין כי במקרים רבים, אנשים בוחרים להתקין שתי שכבות של רשת צל בגינה. מה ז"א? מאוד פשוט. לאחר שמתקינים שכבה אחת של רשת צל למרפסת או לגג והגינה, מתקינים מעל השכבה הזאת רשת נוספת, מה שמוביל להצללה אפילו טובה יותר.

 

2 שכבות של רשת צל לא יגרמו לחושך מוחלט?

מרגיש לכם חשוך מדי? תוכלו להחליט שאתם מתקינים שכבה אחת של רשת מאוד עבה או רשת עם מעט עיניות (החורים שברשת). דבר זה יוביל להצללה טובה, בעוד שהשכבה השנייה תהיה דווקא רשת דקה. באופן הזה, תוכלו "לשחק" עם ההצללה ולמנן את קרני השמש החודרות לחצר.

יחד עם רשתות צל מעולות, ישנם גם פתרונות הצללה אחרים, כמו למשל סוככים או מרקיזות. ברוב המקרים, מרקיזה תהיה מותקנת מעל מרפסת הבית, בעוד שהיא גם תתקפל עבור הימים בהם בא לכם להשתזף. פרגולות תמיד יעלו משמעותית יותר מרשתות צל, כך שלמעשה הכול תלוי בכם ובתקציב שלכם, יחד עם מגבלות הלוקיישן בו ההתקנה מתבצעת (למשל, מגבלות שטח למיניהן ומידות).

מוצר להצללה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו