3 סיבות לריענון עיצוב הבית עם אקססוריז חדשני

ריענון העיצוב והאביזרים השונים בחללי הבית היא פעולה מהנה למדי לכל הדעות, כזאת שדורשת אומנם יצירתיות ומחשבה, אך מספקת תמורה גבוהה ביותר

בהשוואה להשקעה הנדרשת.

כיוון שכך, לא פלא שרבים מאיתנו מחפשים באופן קבוע סיבות לחידוש וריענון הבית. בדיוק מסיבה זאת כתבנו עבורכם את הכתבה הבאה.

 

חגים ומועדים מיוחדים

בין אם מדובר בחג דתי כמו ראש השנה או עיד אל פיטר או חג לאומי כמו יום העצמאות, חגים תמיד משרים אווירה מיוחדת וקסומה באוויר. באווירה חגיגית ומיוחדת שכזאת לא פלא שרבים מאיתנו מנצלים את ההזדמנות על מנת להתחדש ולרענן את העיצוב של החללים המרכזיים בביתנו.

חגים הם אם כן הזדמנות נהדרת לפרוש מפות חדשות בפינת האוכל והסלון, להחליף גופי תאורה ישנים, להוסיף שכבה טרייה של צבע על קירות המטבח או אפילו להדביק טפט מעוטר וססגוני אשר יוסיף לאווירת החג.

 

עונות שנה מתחלפות

גם הטבע לעולם לא קופא על שמריו ומתחדש כל העת. עלי הקיץ הקודם לאט לאט משנים גוון מירוק לצהוב לחום כתמתם, עד אשר לבסוף הם מפנים את מקומם לבואם של עלים חדשים ורכים שיתחילו להנץ באביב. חיות פרוותיות משירות את מעיל החורף שלהם ומחליפות אותו במחלפות פרווה אווריריות וקלות יותר, שכן מזג האוויר אף הוא משתנה כל העת.

אם הטבע משתנה בקצב קבוע שכזה, מי אנחנו בני האדם שננהג אחרת. ואכן אין דבר מהנה יותר מאבזור הדירה בדוגמאות פרחוניות ועליזות עם בוא האביב, או כיסוי הספה בשמיכות וכריות רכות וצמריריות לקראת בואם של החורף והסתיו, שכן עונות השנה הן סיבה נהדרת לשינוי האווירה השוררת בחלל ביתנו.

 

העלאת המצב רוח

החיים המודרניים טומנים בחובם אתגרים לא פשוטים, ולא פעם רבים מאיתנו חווים רגעי דכדוך ואף נפילות ורגרסיות. אחת השיטות היעילות המשמשות אנשים רבים לשם צבירת  כוחות מחודשים ולמלא מצבורי אופטימיות כוללת מנוחה בחלל מוכר מרגיע ואהוב.

מסיבה זאת, אם אתם יודעים שצפויה לכם בקרוב תקופה מאתגרת והתמודדות לא קלה, שקלו להשקיע זמן ומחשבה בעיצוב הבית שלכם וצרו לעצמכם מעין חלל בריחה בטוח או עיר מקלט לברוח מתלאות היום שהיה.

באמצעות שימוש מושכל במספר אביזרים כגון וילונות, מפות טפטים שטיחים וכריות, תוכלו ליצור אווירה ביתית נעימה ביותר שתסייע לכם לשמור על מורל גבוה גם בעיצומם של תקופות סוערות וקשות.

בין אם אתם מחפשים סיבות לרענן ולחדש את הסגנון העיצובי של הבית שלכם, או שאתם פשוט צריכים לרהט את ביתכם החדש מן היסוד, בחנות הרשת הבית של עידה תוכלו למצוא מגוון רחב של רהיטים, אביזרים ופרטי דקורציה. בקרו עכשיו באתר הבית של עידה בכתובת https://store.ida-home.co.il על מנת להתרשם מכל אותם פריטי העיצוב האיכותיים.

 

חלל מעוצב

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו