טיפים לשדרוג הבית – פתרונות הצללה לחצר

יש לכם מרפסת, גינה או חצר? כנראה שאתם צריכים פתרון הצללה מתאים. אין ספק שהחצר היא מקום מושלם לנוח בו, לקרוא או לארח, אבל בימי הקיץ החמים או בחורף הגשום, צריך משהו שיגן עלינו ועל הרהיטים מפגעי מזג האוויר. איזה פתרונות הצללה קיימים לגינות וחצרות? על כך בכתבה הבאה.

 

הפתרון הקלאסי – פרגולה

אין ספק שאחד האלמנטים הפופולריים ביותר לחצרות וגינות בארץ הוא פרגולות. מדובר באלמנט נוח ויפה, שניתן להזמין במידה בהתאמה אישית ואפילו לבנות לבד אם אתם בקטע של לעשות זאת בעצמכם. היום קיימים מגוון של סוגים המתאימים לכל אחד, החל מפרגולת העץ הקלאסית, פרגולת האלומיניום המודרנית ועד לחידוש האחרון בדמות פרגולת אלומיניום דמוי עץ. כל אחד יכול למצוא את העיצוב שיתאים בצורה הטובה ביותר לחצר שלו. בנוסף, פרגולות יכולות לשמש לא רק כפתרון הצללה בחוץ אלא גם כאלמנט עבור סגירת חורף למרפסת ובכך להפוך אותה לחדר נוסף בבית בימים הקרים. מדובר בפתרון אידיאלי במקרה הזה שכן סגירת מרפסת באמצעים אחרים יכולה להיחשב הפרת בניה ולהוות עבירה על החוק. כמו כן, באמצעות פרגולה נפתחת ניתן לסגור את המרפסת בחורף ולפתוח אותה שוב כאשר מזג האוויר הנעים חוזר.

 

הפתרון האופנתי – סוכך מרקיזה

מי שמחפש פתרון עם קצת יותר סטייל יכול לבחור בסוכך מרקיזה. מדובר בפתרון טוב בעיקר עבור מרפסות שירות או חצרות בבתים משותפים. סוכך מרקיזה, בניגוד לפרגולה, לא צריך עמודים תומכים וניתן להרכיב אותו על הקיר מעל האזור שנרצה להצליל. בנוסף, ניתן להשתמש בסוכך הניתן לקיפול ובכך אפשר להחליט כמה צל רוצים על פי מזג האוויר. עוד יתרון בסוכך מרקיזה הוא המראה האסתטי והמיוחד שמשווה אווירה כפרית ונעימה.

 

הפתרון המתוחכם – סוכך זרועות

עוד פתרון מצוין שמספק מידה רבה של ורסטיליות הוא שימוש בסוכך זרועות. מדובר בסוכך הנתמך בזרועות בצדדיו המאפשרות לו להיפתח ולהיסגר במידות שונות ובכך מאפשרים גמישות במידת הסיכוך וההצללה. כמו כן, ישנם סוככי זרועות חשמליים המקלים על תהליך הפתיחה והסגירה וכן סוככים בעלי מנגנון המזהה רוחות חזקות ומאפשר לסגור את הסוכך בצורה אוטומטית ובכך להימנע מגרימת נזק לסוכך.

 

הפתרון האולטימטיבי – פרגולה חשמלית

עבור מי שמחפש את הנוחות של מנגנוני פתיחה כמו בסוכך זרועות וסוכך מרקיזה יחד עם מרחב הכיסוי והאסתטיקה של פרגולה, פרגולה חשמלית היא הפתרון בשבילו. מדובר בפרגולה בעלת סוכך אשר נפתח ונסגר באמצעות מנגנון חשמלי ובכך מאפשרת להנות מהצללה וכיסוי בימים חמים וימי גשם ולהנות משמש חמימה בימים בהם מזג האוויר נעים. אמנם לא מדובר בפרגולה שניתן להרכיב לבד אך היא תספק את כל הצרכים. בנוסף, בחירה בפרגולה העשויה מחומרים איכותיים תבטיח את איכות הפרגולה ותחסוך כסף רב בתחזוקה לאורך השנים.

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו