פתרונות חימום למסעדות ואולמות אירועים

מדינת ישראל נמצאת במזרח התיכון, שבו האקלים השורר במשך מרבית ימות השנה הוא נוח למדיי. עם זאת, יש ימים ובעיקר לילות, שבהם הטמפרטורות יורדות מאד והשהייה במקומות פתוחים או בחללים גדולים לא ממוזגים, עלולה להפוך לבלתי נעימה בעליל. אם החלל ממוזג, השהייה עשויה להיות נסבלת ואפילו נעימה. עם זאת, אם החלל איננו ממוזג או אם מדובר באזור שאיננו ניתן למיזוג כמו חללים פתוחים, אירועים הנערכים בחיק הטבע או בגנים פתוחים, יכולה להתעורר בעיה לא פשוטה. מסעדות ואולמות אירועים המציעים לשוהים בהם אווירה אקזוטית שחלק ממנה כרוך בשהייה באזור בלתי מקורה, עלולות להיפגע בימים כאלה בגלל מיעוט סועדים. אחד הפתרונות היותר יצירתיים למצב הזה הינו שימוש במתקני חימום איכותיים – פטריות חימום. מהן בעצם פטריות חימום? איזה סוגים של מתקנים מהסוג הזה ניתן למצוא? מה היתרון של פטריות לחימום חללים על פני שאר הפתרונות הקיימים?   כדאי לקר4וא – כל התשובות בהמשך המאמר.

 

פטריות חימום – מה זה בעצם

פטריות חימום הן בעצם תנורים איכותיים ובעלי עוצמה, המוצבים על עמודים. הפתרון המעניין הזה מאפשר חימום של חללים גדולים, גם אם קשה או בלתי אפשרי לחמם את החלל הזה באמצעות מזגנים. כל מי שנכח פעם באולם אירועים או חללים פתוחים במקומות שבהם הלילות קרים במיוחד, כגון ירושלים או באזורים מסוימים בצפון, נתקל קרוב לוודאי בפטריות החימום הללו. השם של המתקנים המעניינים הללו נובע מהדמיון שלהם לפטרייה, בעיקר בגלל העמוד שעליו מוצבים התנורים. בתי מלון, אולמות וחברות האמונות על ארגון אירועים בחיק' הטבע, אמונות גם על אספקת פטריות חימום להשכרה אשר יוצבו במקומות שונים במרחב שבו האירוע מתוכנן. זאת, על מנת לספק לנוכחים חימום איכותי לאורך כל האירוע. אולמות גדולים, באירועים הנערכים בשטח בלתי מקורה או מסעדות המציעות לסועדים בהן אפשרות לשבת באוויר הפתוח – כל אלה עושים שימוש במתקני החימום הכל כך מעניינים הללו.

 

סוגים של פטריות חימום

פטריות החימום כאמור לעיל החלקות לכמה וכמה סוגים. ההבדלים בין הפטריות לחימום נעוצים בגודל שלהן, המשפיע על גודל אזור שכל אחת מהן יכולה לחמים ולהפוך למקום שנעים להיות בו. פטריות החימום כאמור נבדלות גם באופן ההפעלה שלהן וגן בסוג של גופי החימום שלהן. פטריות חימום קטנות מתאימות לחללים קטנים יחסים. ככל שהפטרייה גדולה יותר כך החלל שהיא יכולה לחמם יהיה גדול יותר. פטריות חימום המבוססות על חשמל חייבות להיות קשורות למקור חשמל כל שהוא. לעומתן פטריות חימום שמושתתות על גז, עשויות להיות מנותרות מהצורך בנקודת חשמל זמינה. גם גופי החימום השונים משפיעים על האיכות ועל התוצאה הסופית. מעוניינים לדעת יותר? רוצים לשכור פטריות חימום לבית או לעסק שלכם? צרו קשר כעת ואנו נחזור אליכם בהקדם להמשך התהליך.

מכשיר חימום

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו