רוצים משרד נקי ומצוחצח? הקריטריונים לבחירת חברת ניקיון מומלצת למשרדים

חברת ניקוי ואחזקה אחראית על הסדר והניקיון במשרדים. עובדים ועובדות שלה נמצאים שם לאורך כל יום העבודה ולכן חשוב לבחור חברה מנוסה עם כוח אדם מקצועי לבצע עבודות אלה. במאמר זה נתייחס לדגשים החשובים בבחירת חברת ניקיון

 

הניקיון מתחיל בתוכנו

משרדים הם במקרים רבים חלון ראווה של חברה עסקית או ארגון כלשהו ושל האנשים המאכלסים אותם. משקיעים או לקוחות פוטנציאלים מסוגלים לבטל עסקאות רק כי ראו עציצים נובלים ומשרד מוזנח. הקפדה על ניקיון ואחזקה צריכה להיעשות בראש ובראשונה עבור עובדי החברה, הן מסיבות היגייניות וגם כי משרדים מוזנחים יוצרים אווירה בעייתית במקום העבודה ומעבירים מסר בעייתי לעובדיו.

 

עובדי בוקר וערב

כאשר מחפשים חברה המספקת שירותי ניקיון למשרדים יש צורך לבצע בדיקת התאמה. גם אם מתברר שיש לה ממליצים וכי מדובר בחברה אמינה עם וותק ומוניטין חיובי, חשוב לברר שהיא יכולה לספק את הצרכים עבור אותם משרדים. להמחשה: האם החברה המציעה שירותי ניקיון ואחזקה פועלת גם בשעות הערב לצורך ביצוע ניקיון שוטף של המשרדים עצמם בעוד שבשעות הבוקר הם מנקים את השירותים, המסדרונות, המטבחים וחברי המדרגות?

 

ניסיון בתחום

קריטריון נוסף לבדיקה של חברה המציעה שירותי ניקיון למשרדים הוא ניסיון קודם עם חברות שפועלות באותו תחום. שכן, לכל תחום עיסוק ולכל ענף תעשייתי יש תרבות עבודה ייחודית וערכים שונים המתורגמים לדרישות ודגשים שונים. האווירה והצרכים של משרדי עורכי דין שונים מאלה של משרדי הייטק או משרדים ממשלתיים ולכם ניסיון קודם בתחום יכול למנוע תקלות ובעיות שונות.

 

כוח אדם ויחס הוגן לעובדים

כאשר מגיעים להסכם עם חברת ניקיון ואחזקה, עובדים מטעמה יינקו את המשרדים ויהיו אחראים לאחזקתם. כתוצאה מכך הם ישהו באופן קבוע במשרדי החברה. עקב כך חשוב לוודא כי מדובר בעובדים מנוסים ונוחים וכי אין ביניהם בעלי עבר פלילי מכל סוג אבל בעיקר לא גנבים, רמאים, בעלי הרשעות בשימוש אלימות וכו'. עם כל הרצון לסייע לאלה המעוניינים להשתקם, ביטחונם של עובדי המשרד קודם לכול. כמו כן, יש לוודא החברה שתפסק שירותי ניקיון למשרדים מעניקה יחס הוגן וראוי לעובדיה.

 

ביטוח

עוד סוגיה חשובה היא נושא הביטוח. בעת המשא ומתן יש לוודא כי החברה המספקת שירותי ניקיון למשרדים ביטחה את העובדים שלה ואת עצמה למקרים של תאונות עבודה במהלך עבודות ניקיון ואחזקה או רשלנות כדי להיות מכוסים למקרים אלה.

 

חומרי ניקוי לא מזיקים

בשנים האחרונות יש יותר ויותר חברות המקפידות על שימור איכות הסביבה, כמו צמצום השימוש בפלסטיק למינימום, הפחתת הזיהום וכו'. חברות אלה עשויות גם לדרוש שימוש בחומרי ניקוי וחיטוי אקולוגיים וידידותיים לסביבה מתוך רצון לשמור על בריאות עובדי החברה ומבצעי עבודות ניקוי ואחזקה, בנוסף למחויבות האידיאולוגית לנושא

אנשי תחזוקה

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו