שטיחי חוץ שכדאי להכיר

הרבה מאיתנו בכלל לא יודעים שקיימים שטיחי חוץ. שטיחים אלו יכולים לשמש לגינה, למרפסת או לכל שטח חיצוני באוויר הפתוח שתרצו. הם יכולים לשפר ולשדרג אפילו את חלל הגינה הפשוט ביותר, ולהפוך אותו לבית חם ונעים לישיבות בחוץ ולאירוח.

 

עמידים בכל

כמובן וללא ספק הפרמטר החשוב ביותר הוא איכות- שטיחי החוץ חשופים למזגי האוויר השונים והקשים, לשמש חזקה ומעלות גבוהות, בייחוד אם לא קיימת פרגולה שתגן על השטיח, וכמובן גם לגשם שעלול להרוס את הצבע, להספיג את השטיח ולהרוס אותו ביום הראשון של החורף. וכן גם להמון לכלוך כתוצאה ממזג האוויר המשוגע במדינה שלנו. בזמן ששטיח הסלון נהנה לו מהמזגן, שטיחי החוץ נלחמים בתנאי בגשם החזק ובשמש הרותחת וצריכים לעמוד בגבורה בכולם ולהיות עמידים.

 

סוג הטקסטיל

קיימים מגוון סוגי שטיחי חוץ בשוק. תוכלו לגשת לקטלוג שטיחי החוץ של קרפטים על מנת לקבל השראה. חשוב להתייעץ עם מוכר השטיחים או עם החנות על ייעוד השטיח ולוודא שסוג הטקסטיל לא רק שיתאים לתנאי החוץ אלא גם יחזיק שנים רבות וישרת אותנו היטב בלי שנצטרך לבזבז כסף מיותר כעבור זמן לא רב, להצטער על הקנייה ולאבד אמון בשטיחי החוץ. שטיח החוץ האולטימטיבי הוא שטיח שעמיד בפני החלקה וישבור על בטיחות מרבית, יהיה קל לניקוי מפני נזקי האבק, ויהיה קל משקל על מנת שלא יצריך מאיתנו עבודה רבה בשינוי מקומו או בניקיונו.

 

צבעים

ניתן לחשוב שבגלל שהיותו שטיח חוץ כנראה קיים בפחות סוגים וצבעים משטיח הבית המובן מאליו. אך תהיו רגועים, תוכלו למצוא שטיחי חוץ במגוון גדול מאוד של צבעים, טקסטורות וסוגי טקסטיל. תוכלו לבחור בשטיח צבעוני שיאיר את הגינה, ייתן לה צבע וישתלב עם הפרחים, או שאולי תעדיפו ללכת על גוון יותר סולידי בגווני בז׳ שייתנו מראה בוהו חמים ותשלבו אותו עם מוצרי קש וצמחים נופלים, בכל מקרה, קיימים מגוון סגנונות בשוק ותוכלו להתאים גם את שטיח החוץ לסגנון שלהם בריהוט הבית.

 

קטן, גדול או עגול

גם בגדלים השונים קיים מבחר וסגנון שמתאים לשטיח- לדוגמא – שטיחון קטן יתאים למעבר, ואילו שטיח עגול עלול לשבור פינת ישיבה מרובעת. יש כאלה מבינכם שיסתפרו בשטיח קטן שישמש בעיקר לניקוי הרגליים במעבר שבין הבית לגינה, וגם אותו ניתן לבחור בסטייל. חובבי הסטייל והנועזים יבחרו שטיח גדול ומרכזי שיכסה את רוב חלל המרפסת או יעצב את הריצפה שמתחת לפינת הישיבה וימלא את חלל החוץ בסטייל ועיצוב שיחזירו כל אורח לביתכם או ינעימו ארוחות בוקר משותפות בשמש.

שטיח החוץ צריך להיות חזק מאחר ותנאי ״המחייה״ שלו יותר קשים משטיח הבית המפונק. במידה ובחרנו לעצב את חלל החוץ שלנו עם שטיח עלינו לשאול את השאלות הנכונות בעת הקנייה ולבחור את השטיח המתאים לנו ביותר.

שטיחים חיצוניים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו