שיש גרניט למטבח: כל היתרונות והחסרונות

לכל סוג שיש למטבח ישנם יתרונות וחסרונות, כמו גם לשיש מסוג שיש גרניט.

וכשמדברים על שיש גרניט, מדברים בעיקר על יתרונות.

יחד עם זאת, כמו בכל מוצר אחר בעולם, גם בשיש הגרניט קיימים חסרונות מסוימים.

בואו נבין ביחד מי נגד מי.

עומדים לעצב מחדש את הבית, אולי אפילו לבצע שיפוץ כללי לדירה? בין אם ככה או ככה, אנחנו ממליצים לכם לבחור נכון את השיש שלכם. בעוד שסוגי שיש מסוימים יהיו קשים מאוד לניקוי, סוגי שיש אחרים יהיו קלים יותר לניקוי בעזרת חומרים ייעודיים. ומעבר לנושא של ניקוי, כמובן שיש את העניים של העיצוב גם כן. אם כך, האם בסופו של דבר התקנת שיש גרניט במטבח היא מומלצת, או פחות? הנה כל המידע שאתם צריכים לפני שיפוץ ועיצוב הדירה, התקנת שיש במטבח ומה שבין לבין.

 

התקנת שיש במטבח – מה הוא שיש גרניט בכלל?

שיש גרניט הוא למעשה אבן טבעית ללא עיבודים, שנחשב מאוד נפוץ בארץ ובעולם. שיש גרניט מאפשר לכם להנות מכושר ספיגה נמוך במיוחד ומצפיפות גבוהה במקביל. בשפת התוצאה, זה אומר שאתם נהנים משיש אשר לא מוכתם בקלות וניתן לנקות אותו מהר למדי.

יחד עם זאת, חסרון ברור שחשוב לקחת בחשבון – הגוונים הבהירים של שיש גרניט נוטים להיות יותר מוכתמים עם הזמן. במילים אחרות, קצת יותר קשה להסיר כתמים משיש גרניט בגוון בהיר. מאחר ששיש הגרניט מאופיין בכושר ספיגה נמוך של לכלוך, אנשים רבים נוטים להשתמש בסוג השיש הזה בתור משטח עבודה.

 

שיש גרניט יתאים לחובבי הבישול שמעוניינים גל להנות מעיצוב יוקרתי

אם אתם חובבי בישול וכל היום עוסקים בחיתוך ותיבול של אלמנטים, שיש גרניט יכול להתאים לכם בדיוק. יחד עם הנושא של הנוחות, כמובן שגם מגיע עניין העיצוב. אתם יכולים לבחור בגוונים שונים ומגוונים של סוגי שיש, ככה שאתם מקבלים ייחודיות והתאמה מלאה למטבח שלכם.

בין אם אתם מעוניינים להתקין שיש גרניט בהיר או כהה, יהיה ניתן להתאים אותו באופן מושלם. כדאי לדעת, תמיד יהיה ניתן להתייעץ עם חברת המטבחים בכדי להתאים גוונים אידיאליים אצלכם בבית. חברות המטבחים בדרך כלל יספקו לכם שירות חינמי של ייעוץ לפני התקנת שיש במטבח, בין אם ההתקנה מיועדת לבית או למשרד.

 

האם כדאי להתקין שיש במשרד?

ישנם לא מעט משרדים אשר מתקינים שיש במטבחם, מה שמעניק להם את התחושה היוקרתית שהם מעוניינים להשיג. כמובן, במקרה של התקנת שיש במשרדים, יהיה מומלץ לבחור בשיש איכותי וכזה שמשדר את המסר העסקי הנכון.

צריכים סיוע נוסף בהקשר של התקנות שיש למטבחים? אנו ממליצים לקבל אותו לפני הזמנת סוג השיש שלכם. קבלו את כל המידע ורק לאחר שאתם בטוחים, בצעו את העסקה. בהצלחה!

 

כיסאות בר

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו